torsdag den 20. marts 2008

Billedramme med Tilde


Jeg faldt over de her søde rammer på 14X14 cm i Ikea i går, og tænkte at dem måtte man da også kunne lave noget i. Jeg har prøvet at lave et lille have scenarie med Tilde med vandkanden, men skal dog stadig have fundet på noget mere.... så jeg er ikke helt i mål. Jeg skal have udnyttet at rammen er så dyb, det må være muligt at lave noget pynt nede i bunden af rammen. Lige nu overvejer jeg at finde en lille vase med blomster beregnet til et dukkehus eller sådan noget, kan også være jeg bare skal finde vasen og lave små blomster med mine stansejern... det var måske faktisk en mere udfordrende ide end bare at købe noget færdigt at sætte ind. Men vasen skal stadig findes :-)

6 kommentarer:

Gardagami sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Jette/Thanni sagde ...

Hvor er den blevet sød - og idéen med de udstandsede blomster lyder som en rigtig go' idé til at udnytte dybden :)

Dorthe sagde ...

Hej Gitte :-)
Først velkommen til blogland, som jeg synes er et godt supplement til diverse kreative forums, og gør man lære hinanden lidt bedre at kende.Kender du www.bloglines.com der kan hjælpe dig med at holde styr på diverse blogs du gerne vil følge? Det er ret smart!
Jeg vil følge spændt med i alle de kreative ting du laver.
Rigtig god påske til dig og din familie :-)

Knus fra
Dorthe

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er den sød! Du kan da sagtens lave en vase eller kurv med blomster, med dine standsejern! Jeg har lige lavet en kurv med blomster, som er shapet så den buer lidt udad, prøv at kigge på min blog, måske kan den inspirere?

MH72 sagde ...

Sikke en sej ramme - den har du udnyttet godt!!!

Rumlebumle sagde ...

Hvor er det dog smart fundet på.. Jeg følger jo løbende med på din blog, selvom den er ret ny. Når jeg kommer dertil hvor jeg på min egen blog laver en liste med dem jeg besøger, kommer din blogside med garanti også på der :)