lørdag den 22. marts 2008

Blomster på scrapside

Jeg er bedst til at scrappe om personer og begivenheder, så det var lidt af en udfordring at prøve at lave et blomster LO. Jeg må så også være den første til at indrømme at jeg ikke er helt tilfreds. Jeg kan godt lide overskriften, er helt vild med at lave dem med chipboard og malede kanter, og jeg kan sådan set også godt lide den blomst jeg har skåret med min Silhouette, men jeg syntes stadig der mangler noget. Tror det lige får lov at ligge lidt på bordet inden de tbliver sat ind, så kan det være jeg finder ud af hvad det er der mangler.
Umiddelbart tror jeg faktisk det er fordi der er for meget grønt...........måske skulle jeg prøve at pynte de stemplede doodling motiver lidt med et eller andet.... sy noget, eyelets, brads... hmmm.

4 kommentarer:

Jette/Thanni sagde ...

Super overskrift!!.. og den blomst er da for skøn :)
Måske har du ret med det grønne, st det dominerer meget, så det kunne være en god idé at gøre lidt ved doodelingen, så der kommer lidt til at bryde :)

marianne sagde ...

Jeg synes, at den er rigtig flot. Måske ville jeg tegne et par af de der doodlinger op med en hvid pen. Det tror jeg kunne være rigtig flot ;)

Karina sagde ...

Jeg synes siden er rigtig god og overskriften fantastisk. Hvis det var mig der skulle gøre noget mere ved siden ville jeg bruge noget sværte på kanten af baggrunden hele vejen rundt og også på den store blomst. Men det er selvfølgelig lidt sent. Men der kan du måske lave noget andet rundt om blomsten.

Dumuro sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.