mandag den 24. marts 2008

Broderi og stempel på kort

Der ligger en masse værktøj og stencils fra Nellie Snellen i mit nye skab og venter på at blive brugt. Karina og jeg fik en hel masse af hende da vi mødte hende i august sidste år, og har siden med mellemrum prøvet os lidt frem med nogen af teknikkerne. Noget af det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til, det er de ting hvor jeg skal prikke en milliard huller før jeg kan komme til at brodere, og jeg er heller ikke voldsom god til at det med at skære efter stencils. Men embossing og de punches der laver broderi hullerne for mig, det kan jeg overskue :-)

I dag har jeg laavet et kort med lidt broderi og så selvfølgelig et Magnolie stempel.


Der kommer flere kort i løbet af dagen, enten her eller på godtesen.dk alt efter hvor jeg lige får dem smidt i denne omgang :-) jeg skal jo heller ikke drukne min egen blog med indlæg hver gang jeg har lavet et kort........ikke når jeg har sat hele dagen af til hobby.

3 kommentarer:

Christina / LaChris sagde ...

Hvor er det bare sødt og total tøset :O) Og tikke du har fået dig et lækkert scraprum ! Scrollede lige ned og så, hvordan det så ud for ikke så længe siden. Bare det var mig, der havde min egen plads.

Jette W sagde ...

Dejligt kort du har fået lavet.
Lækkert scraprum du har fået lavet.

Linda sagde ...

Det er bare så sødt med det fine broderi, du må lige tage nogle af alle dine fine kort med til Odder så vi kan beundre dem i virkligheden.