tirsdag den 18. marts 2008

Gået helt agurk med stempelkort

Nu kan jeg da slet ikke styre mig, jeg har igen været ved at lave stempelkort :-) og jeg er ikke i tvivl om at flere er på vej snart. Jeg syntes det er en utrolig hyggelig måde at lave kort på, og lige nu eksperimenterer jeg med flere forskellige typer af farvelægning for at finde det jeg er bedst til at styre.


Denne er lavet i lige mine farver, elsker lilla farver og jeg syntes kombinationen med lilla er helt fin.

jeg måtte også prøve at eksperimentere med lyserøde farver, jeg skal lige vænne mig til at blande farverne selv men syntes det er gået okay. Dette motiv er malet på to forskellige måder. Bænken med farveblyanter og Tilde med farvekridt der er brugt til at lave akvarel maling med.

Dette er dagens indtil videre sidste kort. Jeg klippede noget af motivet væk (regndråberne) da jeg havde lavet griseri med stemplet. Så måtte jeg jo finde noget der kunne bruges til regndråber og det blev så glittersten der blev løsningen.
Jeg nyder disse dage med påskeferie fra arbejde, dels med praktiske opgaver ude i det gode vejr sammen med min søn, og dels med en masse hobby.

3 kommentarer:

Jette/Thanni sagde ...

Nej hvor er de søde - isæe det nederste med regndråbe-stenene :)

Charlotte Ravn sagde ...

Velkommen i blogland! Sikke nogle flotte kort du har lavet! Super smart fundet på med regndråberne!

Karina sagde ...

Hej.
Kan godt forstå, at du er gået agurk i stempelkort. De er også rigtig søde dem du får lavet.