fredag den 21. marts 2008

Kaos i hobby hjørnet

Lige for øjeblikket hersker der kaos i mit lille hobby hjørne i min stue. Jeg har haft to en-sektioners reoler liggende under skråvæggen hvor alt mit "stuff" har været opmaganiseret. I dag var vi så igang med at få styr på min søns værelse, og han manglede opbevaring.... og det var jo oprindeligt nogen han havde haft de der to reoler.... så vupti flyttede de "hjem" til ham. Så indtil jeg kommer i Ikea og får købt de reoler jeg gerne vil have (forhåbentlig i morgen) så ser min stue sådan her ud:


Det er lykkes mig at rydde et lille hjørne på bordet så jeg har kunnet lave et enkelt layout i aften, men det holdt hårdt. Heldigvis var det et 6X12" så det krævede ikke så meget plads :-) Jeg har bestemt mig til at lave et lille album i 6X12" med billeder om noget af det der giver den her varme fornemmelse i maven; kærlighed til en anden, til et barn, til naturen, venskab... alt det der virkelig betyder noget. Jeg har lavet et om venskab tidligere i forbindelse med sidste cybercrop på Scrapcat, i dag var det om kærligheden til naturen og de oplevelser det giver at være afsted sammen med christian. Blomsterne har jeg fået af min svigerdatter, det er silkeblomster vi har pillet af stilken, farverne passede så godt ind i temaet her.

1 kommentar:

Jette/Thanni sagde ...

En rigtig god idé med det lille album og et meget sødt LO :)..
Håber du får styr på kaos - men ellers må du jo lige tænke på talemåden "Genier behersker kaos" ;D