lørdag den 15. marts 2008

Mine første stempelkort

Nu skulle det altså prøves, det der med at farvelægge stempler. Der er lang vej tilbage før jeg når på niveau med Suzziq og Lullemor men nu er jeg da igang. Indtil videre har jeg jun 1 Magnolia stempel, men der er 4-5 stykker på vej fra Sverige så forhåbentlig kan jeg snart være lidt mere alsidig i mine motiver :-)



Dette stempel fik jeg i adventsgave fra Karina i 2007, syntes selv det er ret sødt. Jeg har forsøgt mig med både farveblyanter og farvekridt og så selvfølgelig vand, det er lettest med blyanterne men noget mere alsidige farver jeg har til rådighed i kridtene. Jeg må nok bide i det sure æble og købe nogen flere blyanter på et tidspunkt :-)

Blomsterne er udstanset med det stansejern der hedder retro flower. Stemplet med tillykke købte jeg i Ejsing sidste weekend, jeg har nu svært ved at få stempelsværte på tekst og kant uden at svine det hele til, det er ikke meget niveau forskel der er. Måske skulle man prøve at male på stemplet med stempel tusser i stedet for, men det virker bare temmelig besværligt.



6 kommentarer:

Maria sagde ...

Velkommen i scrap-blogland - dejligt at se dig her også. Sikke nogle søde kort du har fået lavet. Kan godt forstå du ikke kan stå for de stempler. Jeg har det på samme måde. Glæder mig til at se, hvilke du har købt og hvad du får lavet med dem.

Jette/Thanni sagde ...

Jeg synes det er superflot hvis det er dit første forsøg med farvelægning - og nogen rigtig søde kort begge to :)

Rikke Eskildsen sagde ...

Synes de er rigtig flotte. Men er man nogen siden selv tilfreds?
Lyt du bare til os, de er FLOTTE :0)

marianne sagde ...

De er rigtig flotte..... ;) Og tillykke med bloggen...

Stine66 sagde ...

Dejligt at du er med på BLOG bølgen, jeg vil kigge ind en gang imellem.
P.s. Jeg arbejder også med IT.

rnielsen79 sagde ...

Jeg synes nu du er kommet rigtigt godt fra det med at farvelægge stempler. Jeg købte også sådan et par tekststempler hos Sofies kælder. Men jeg kan heller ikke finde ud af at stemple ordenligt med dem. Håber jeg lærer det snart :-)