søndag den 23. marts 2008

Mit Nye Scraphjørne

Jeg bor jo i et 3-værelses rækkehus med min søn, så der er ikke plads til et hobbyrum til mig. Derfor har jeg det hele i den ene ende af stuen, og har længe spekuleret over hvordan jeg fik lavet ordentlig opbevaring til alle mine ting. I gåt var jeg i Ikea og købe tre lave sektioner af Bestå reolen, to med skabe og en med skuffer. Det har jeg så brugt det meste af dagen i dag på at samle og få lagt alle mine ting på plads, men nu er jeg nået i mål.

Her er reolen samlet og første skab er fyldt op. kasserne rummer blandt andet alt mit bånd, mine stencils og alt mit klisterværk.

Et lille overblik over hele arbejdshjørnet. Jeg har nu måttet flytte printeren over på bordet så jeg har mistet lidt bordplads men til gengæld kunne jeg få reolen ind i hjørnet bag borden så den ikke virker helt så voldsom.


Og her er så hele reolen fyldt op og alt er på plads. Nu glæder jeg mig til at prøve kræfter med arbejdspladsen. Der skal garanteret flyttes rundt et par gange, men det er godt at starte med.
Nu skal jeg bare på mirakuløs vis i nærheden af den Ikea der er enten i Tårstrup eller Gentofte for de er åbenbart de eneste der har de træ indretninger og bakker der kan puttes i skuffen så man kan bruge skufferne i fuld højde.... det har de nemlig ikke i Århus.

8 kommentarer:

Else sagde ...

Det er et rigtig godt hjørne du har fået lavet dig Gitte. Hvor er det lækkert med at "rigtigt" scrapsted når man nu bruger SÅ meget tid der.

Annika sagde ...

Stort tillykke med dit nye hobbysted :)
Det er så super når man har sin egen lille plads, og du ser ikke ud til at være i skammekrogen hellere - det er så uinspirerende at sidde og se ind på en væg.

Stine sagde ...

tillykke med det, det ser rigtigt lækkert ud.

Dorthe sagde ...

WOW det ser ud til at blive en kanon god arbejdsplads, men alt lige inden for rækkevidde.
Ikea har noget regulerbar inddeling til køkkenskuffer, kan det kom bruges?

Elisabeth sagde ...

Det ser bare så godt ud.
Har næsten vedtaget, at når jeg får min systue/ scraprum - vælg selv rækkefølge - bliver det en reol af samme slags, den ser helt og aldeles ideel ud, også til stof og diverse.

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke en lækker oase du har indrettet dig med. Har lige smugkigget på førbilledet længere nede på din blog - og sikke en forvandling, dejligt overblik, og ja, du kommer sikkert til at flytte rundt på et par ting eller tre efterhånden som du bruger pladsen, før du føler det helt rigtigt. Det ser bare skønt ud :-)

Jette/Thanni sagde ...

Det ser bare godt ud - der skal du nok få produceret noget ;)...den reol ser ud til at være meget brugbar, dejligt med nogen idéer til senere brug ;)

Cowgirl sagde ...

De reoler er da bare super - Det ser virkelig ud til at du har tjek på hvor alting er/ligger (kan ikke siges om mit scraprum)