lørdag den 15. marts 2008

Så er jeg også med :-)

Velkommen til min blog, nu kunne jeg ikke vente mere men måtte også være med. Denne blog vil blive dedikeret til mine hobbies, nemlig at lave kort og lave scrapbooking, men mon ikke der også bliver plads til at fortælle om andet der foregår i mit liv.

Egentlig har jeg også en hjemmeside, nemlig http://www.godtesen.dk/ men jeg føler på en måde at bloggen er mere personlig, det her er min hobbydagbog. Men vil du se mere om hvad jeg laver af hobbies, og ikke mindst hvad andre også laver så kig forbi min hjemmeside for der er masser af guf i mit galleri.

Jeg er sammen med en flok piger "Odderne" en gang om måneden, vi er fælles om vores hobby Scrapbooking, og mødes i kælderen under Odder bibliotek (deraf vores navn :-) ). Det er skønt en gang i mellem også at mødes med andre om sin hobby i stedet for at sidde hjemme ved arbejdsbordet altid. Det fik vi nu i høj grad mulighed for sidste weekend, der var vi nemlig til Scrap convention i Ejsing, Scrap i det jyske. Over 100 piger der dels sad og scrappede sammen i hallen, dels shoppede amok i de forretninger der besøgte convention og ikke mindst benyttede lejligheden til at få et kursus eller to.


Dette layout var en panik løsning på en af udfordringerne, mne jeg syntes faktisk det blev ret godt hvis jeg selv skal sige det.

Dette Layout var en anden udfordring undervejs hvor vi skulle bruge specifikke materialer, nemlig knapperne og nettet. Motivet er fra las Vegas og det jeg gætter på er verdens største M&M's shop :-)

3 kommentarer:

Jette/Thanni sagde ...

Tillykke med din nye blog - glæder mig til at følge med her osse :)
Bogstaverne på det nederste LO er da bare for seje - og fedt de passer til matterne :)

Gitte Grønfeldt sagde ...

Til lykke med din nye blog (opdagede den lige i dag) - jeg glæder mig til at følge med her :o)

rnielsen79 sagde ...

Velkommen i blogland Gitte. Flot at du kunne nå at deltage i konkurrencerne også. Det havde jeg slet ikke tid til med alt det andet LOL. Kommentar til LO's er i scrapcats galleri :-)