søndag den 30. marts 2008

Scrap fra sommerhuset

Jeg kan desværre kun vise meget lidt af det scrap jeg lavede i sommerhuset, da to af mine LO's skal med til Ryslinge, og et var til Multiscraps udfordringer. Men et enkelt kan jeg jo vise.

Motiverne er fra Zion nationalparken i Nevada. Her var min søn og jeg sidste år i juli. Desværre var der ca 44 grader så vi kunne slet ikke holde til at hike i parken. vi tog den gratis bus rundt i parken, og gik de korte ture der var til at overskue. Men det var nu også tilstrækkeligt til at opleve en helt fantastisk natur, og se lige farven på de klipper og den himmel.
Den lille swirl i bunden er lavet af chipboard og monteret med mønsterpapir, slebet og malet på kanterne.

3 kommentarer:

Zololkis sagde ...

See here

Charlotte Ravn sagde ...

Ja det var jo en herlig weekend vi havde og du var jo vildt produktiv! Der er vildt flot I Zion! Vi tog også bussen og nogle små traveture, da vi var derovre! Synd at det var så varmt, da i var der!

MH72 sagde ...

Nøøj der ser skønt (og varmt!) ud. Ja, har jo godt hørt lidt om jeres tur fra Charlotte...!!!!