mandag den 17. marts 2008

Scrap hygge med Karina og Jane

I går havde vi totalt hyggedag i min køkken her i Højbjerg. Karina og Jane kom på besøg midt på formiddagen og så var der ellers dømt scrap booking lige til aftensmads tid :-)

Der blev også tid til at farvelægge stempler, men vi var nu hurtige til at finde scraptingene frem. Mit køkken lignede en vel assorteret hobby forretning, dog i rodet version for der var bare hobby ting og dims over alt.... gulv, borde, stole alt blev taget i brug.

Her er mine to layouts fra i går. Det første var jeg så heldig at Jane havde papir til, jeg måtte jo have noget med kranier sådan som Christian ser ud på de billeder. Det var en hård omgang at få det lave, kunne slet ikke finde ud af hvad jeg skulle gøre så det var godt at der var to der kunne give forslag og tips.
Det andet layout er med min søn Christian og mine to papsønner Pelle og Rune. Billederne er taget i Sverige i 2006 da vi var på vildmarksferie et godt stykke oppe i Sverige. Grunden til marguritterne kan findes hvis man ser rigtig godt efter på det nederste billede, der sidder nemlig en i den sko som er øverst på billedet :-) igen var jeg heldig, jeg sad og pludrede om at jeg ville lave marguritter med stansejern, og vupti så stod Jane ved siden af mig med de to smukke blomster du ser her på layotet. Papiret var det jeg fik i godteposen i Ejsing, jeg har så pyntet det med de forrygende 12X12" stempler jeg bestilte i USA, dog udvidet med et par store blomster stempler som Jane lige havde i oppakningen. Afsluttet med lidt orange eyelet blomster.
Jeg er godt tilfreds med det, er ikke så vant til at lave noget med bare et stykke papir men det her papir lagde lidt op til det.
Det var som sagt en forrygende dag, vi pjattede, guffede og lavede også scrap... kan det blive meget bedre.
Senere i dag får jeg måske held til at lave et kort eller to, skal dog også hjæpe en veninde med at finde på bordkort til hendes datters konfirmation så vi får se hvad jeg når.

4 kommentarer:

marianne sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt - og sikke nogle fine LOs - især det nederste er jeg helt vild med!!

Jette/Thanni sagde ...

Begge LO's er flotte - men jeg er især vild med det nederste :)

Cowgirl sagde ...

Jeg kunne altså ikke lade være med at grine da jeg så dit LO PLAY - det nederste billed er bare så godt taget - SKØNT LO

Dot Scrap sagde ...

Skønt LO det der hedder PLAY som taget ud af en hjemmevideo. Super skønt og utrolig flot opsat.
Hvis du har lyst så kig forbi www.dot-scrap.dk hvor der er blog candy på højkandt.