lørdag den 22. marts 2008

Vinterkort

Idag har jeg lavet et lidt anderledes kort i forhold til hvad jeg plejer. Jeg har nemlig lavet et med farvelagt embossed motiv ved hjælp af skabelon fra Nellie Snellen. Hvis du vil vide hvordan man gør så kig forbi godtesen.dk hvor du kan læse lidt om teknikken, og se et enkelt andet kort eller to lavet på samme måde.



Egentlig skulle jeg have været med til cyber crop i dag, men jeg har været ude og rende meget af dagen så jeg besluttede mig til ikke at være med denne gang. Det er ellers rigtig sjovt at deltage i, og man får udfordringer man aldrig har prøvet før :-)


Jeg nåede også et enkelt stempelkort i dag, gik egentlig lidt i forårs "mode" men det passer jo ikke rigtig til vejret udenfor..........der passer kortet ovenfor faktisk bedre. Stemplet er et af de nye jeg har fået fra Sverige, lidt svært at farvelægge blomsterne i kurven men hun blev nu rigtig sød.

Ingen kommentarer: