søndag den 13. april 2008

Eksploderende minialbum - færdig version

Så nåede jeg i mål med mit eksploderende minialbum, det har ventet på de sidste par billeder af Louise. Og godt det er færdigt, jeg skal til hendes konfirmation om ca 45 minutter... man er vel i god tid.
Temaet er Spejderloven, da det er gennem spejderlivet jeg har lært Louise og hendes familie at kende, desværre er hun ikke spejder mere men jeg ved at der er så mange gode minder fra den gang at det vil falde i god jord.


Her er det set fra bunden. grunden til dette mystiske billede er at jeg gerne ville vise at jeg har sat to små lommer på det yderste lag, her ligger pengegaven til hende.

Og her er så den færdige gave pakket sammen og bundet med sløjfe. Jeg syntes faktisk jeg er sluppet rigtig godt fra det hvis jeg selv skal sige det. der kunne måske godt have været lidt mere dims og lidt flere blomster, men det syntes jeg egentlig ikke rigtig passede til temaet. Spændende hvordan det bliver modtaget.

6 kommentarer:

charlotte sagde ...

Sikke et flot album - det skal hun nok blive glad for! Jeg synes du har klaret det til UG! Meget flot, som det står der pakket ind med sløjfe og det hele. Håber det bliver en god konfirmationsfest.

marianne sagde ...

Det er virkelig flot!! Selvfølgelig bliver hun glad for det ;o)

Raziel sagde ...

Hold da op hvor blev det flot! Det kan hun da kun blive glad for.

Jette/Thanni sagde ...

Det kan konfirmanden da kun blive gald for!! :) - det er blevet rigtig flot :)

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare blevet flot Gitte, jeg er sikker på, at det blev beundret i går!

MH72 sagde ...

det er altså et flot "kort" (det er næsten mere end blot et kort!)du har lavet der, jeg er sikker på det er faldet i rigtig god jord!