lørdag den 19. april 2008

Igang med stemplerne igen

Så har jeg hygget med kortene igen. Det første kort er et meget enkelt drengekort, jeg syntes der var så meget farve på fra starten at det var minimalt hvad jeg ellers skulle putte på for at det ikke blev for overvældende, så enkelt i blåt-rødt og gult.
De her gamle damer er jeg altså vild med. Man kan da ikke lade være med at blive i godt humør når man ser på dem :-) Det første er nogle lidt uvante farver for mig, men det måtte prøves om jeg kunne lave andet end lilla :-). Papiret købte jeg da jeg var på udflugt med Suzziq og Lullemor til Sjælland for et stykke tid siden, blev købt på tilbud hos Scrapshop. Blomsten købte jeg på Ryslinge hos Unik Hobby, og bogstaverne er Thickers fra Fru Hansens Kælder.

Og vupti så var jeg tilbage i de lilla farver. Hende her er da dejlig er hun ikke? sikke en stil og sikke et hår :-)
Jeg legede lidt med papiret i et forsøg på at lave en "hægte" som skulle gå på tværs af hele kortet og hæftes fat med en knap. Ellers er der brugt ink på kanterne og jeg har "syet" lidt med zig writers på hægten. Bogstaverne er almindelige hvide stickers. Blomsterne er fra en anden pakke jeg købte hos Unik Hobby da vi var på convention i Ryslinge.
De gamle dame stempler ejer jeg desværre ikke selv, jeg har fik lavet et par enkel aftryk hos Suzziq da vi var i sommerhus, TUSIND TAK FOR LÅN :-) nu må jeg så til gengæld eje dem, ingen tvivl om det. Sidder allerede og savler på deres hjemmeside for at tage en beslutning om hvilke der skal købes.

5 kommentarer:

Jette/Thanni sagde ...

Det er nogen dejlige kort - men især de der gamle damer er altså alt for skønne ;)

Charlotte Ravn sagde ...

Ihhh velbekomme:) Skønne kort du har fået ud af dem og ja man kan altså ikke leve uden stemplerne fra Art Impressions LOL
Det var altså en kanon god tur vi havde, glæder mig allerede til næste gang!

Raziel sagde ...

Flotte kort, du har lavet. Meget inspirerende!

Linda sagde ...

Den kone er for skøn - de er super flotte dine kort Gitte. Dejligt når der er noget hurmor i de kort!

piabau sagde ...

super lækkert kort, dejlige farver og et herligt stempel