torsdag den 1. maj 2008

Cirkelkort m.m

I dag har jeg været igang med at prøve kræfter med et drenge kort, oghar endelig fået brugt mit tekst stempel som jeg ellers har haft liggende et stykke tid. Og også mit store punch med tag til hængemappen kom i brug her.

Cirkelkort skulle jeg også prøve efter at have læse om det på scrapcat. Det er rigtig let at lave, og jeg syntes faktisk det er et rigtig sødt kort. Jeg satte en lille strop på kortet indeni så det er lettere at få fat i, og punchede et par retro blomster i samme papir som selve kortet.

Det her var egentlig første forsøg med cirkel kortet. Her har jeg sat en "hængemappe dims" (hvad end sådan en hedder) på det inderste kort. Jeg kan godt mærke at jeg har brug for flere stempler, det er ikke nok med Magnolia mere. jeg har brug for nogle "voksne", måske skulle jeg bare starte med at på pakket de to Rakla stempler ud som ligger henne i skuffen.

Jeg har faktisk også lavet hele to LO's i dag, men dem får du ikke at se. Det er nemlig en af de to der ryger videre til SQ2008 opgave 8, jeg ved ikke helt hvilken en endnu. Nu når jeg ikke mere inden afgangen til USA i morgen tidlig.
I løbet af næste uge forsøger jeg at opdatere et par gange, dels fra min crop dag i Scrapshoppen i Orlando, og dels fra de andre oplevelser i ugens løb.

2 kommentarer:

Raziel sagde ...

Flotte kort :) De cirkelkort er virkelig søde.

Jette/Thanni sagde ...

De er altså rigtig søde de cirkelkort :)
Ha' en rigtig god tur til USA :)