søndag den 4. maj 2008

Første LO er fra Venice beach i Los Angeles sidste sommer. jeg mangler lige lidt journaling, det kommer når jeg kommer hjem til computeren. Jeg kan rigtig godt lide det der net, det virker som rigtig fiskenet og giver en sød effekt.

Andet LO er fra en udflugt til Rebild bakker sammen med mine tre drenge. Derfor står journaling så mystisk, jeg forsøgte at få det til at ligne bakker. er i sær vild med titlen, den er lavet med den der cricutz maskine. Jeg har godt nok en Silhouette men jeg kan godt se det smarte i den her, for man behøver ikke at have computeren tændt for at kunne lave det. men mon ikke jeg skal nøjes med min Silhouette alligevel :-)

Sidste LO har en hel særlig betydning. Det viser nemlig hvorfor jeg er spejder overhovedet. Det venskab jeg har med de andre ledere, det fælleskab og de sjove oplevelser vi har sammen. Det har givet mig venner udover spejderlivet også, Ingemarie som er den anden smukke model på billederne og jeg har nu været ledere sammen i næsten 8 år på godt og ondt, og kender hinanden rigtig godt. Hun er en rigtig god ven, også udenfor spejderlivet.
Igen mangler der journaling men det kommer når jeg kommer hjem.

Ialt tre layouts som er rimeligt simple, jeg kan godt mærke at jeg bliver bremset lidt når jeg ikke har noget som helst udstyr og ligegyldigt hvad jeg skal så skal jeg købe først... men hyggeligt det var det bestemt.

5 kommentarer:

Jette W sagde ...

Det lyder godt nok til at være en dejlig tur du er på.
Glæde mig til at følge den.
Her i Danmark er der også dejligt vejr, sol og 20 grader.

marianne sagde ...

De er vildt flotte - måske enkle - men det ser ikke sådan ud... Sikkert pga mønsterpapiret ;o)

Karina sagde ...

Wow - du får da godt nok lavet noget. Fede projekter du har fået lavet. Jeg glæder mig til at høre mere :-)

piabau sagde ...

super flotte loer og fine PP'er

Linda sagde ...

Hold da helt op det k�re for dig, gl�der mig til at du skal fort�lle i Odder om dine oplevelser:0) Fede ting du har k�bt. Stadig gode �nsker om en forsat god tur.