søndag den 4. maj 2008

National Scrapbooking Day 3. Maj

I går var det så national scrapbooking day i USA. Jeg deltog i en crop hos en butik der hedder http://piktails.com/ og havde en rigtig hyggelig dag lige fra kl 10 til 22. For den fantastiske sum er 40$ eller ca 200 kr fik jeg en hel dags crop, to projekter (se senere), mad og drikke hele dagen og fantastisk selskab fra en flok hjælpsomme piger/kvinder i alle aldre. jeg havde jo ikke det store udstyr med, men jeg fik bare udleveret en TOTE fra butikken med alt udtstyr til at bruge mens jeg var der, og pigerne omkring mig lånte mig gladeligt hvad jeg manglede undervejs.

Første projekt var et minialbum med Beach memories. Det er måske ikke raket teknologi, men jeg syntes faktisk det er rigtig sødt. jeg viser kun lige et par af siderne i albummet, hver side var naturligvis forskellig, og jeg var begejstret for at jeg for første gang prøvede en workshop hvor vi rent faktisk fik det lavet færdig!! alt også pynten.



Teksten indvendigt på forsiden var fortrykt, desværre tænkte jeg først på ink da jeg havde limet den fast så det var lige sent nok :-(

Jeg er helt vild med deres brug af net, det er ikke det sædvanlige scrappers net, det er faktisk rigtigt fiskenet nærmest, og dels kunne man bruge det til detajlerne som på venstre side, men også ved at klippe hver enkelt knude ud kunn eman få en rigtig sød effekt (se højre side).

Anden opgave var en scrap-spand, klar plastic pyntet med papir, bånd, stof og knapper. Og selvfølglig også lige et målebånd. den bliver svær at have i kufferten hjem, men den var nu meget sød, og et overskueligt projekt kl 2030 efter en lang dag :-)



Der var egentlig to make-and-takes men jeg nåede kun den ene, nemlig dette søde tag med strand tema.


ved hver plads stod der en lille pose med diverse embellishments til fri afbenyttelse, sammen med lidt guf :-). Der var lodtrækninger i løbet af dagen på vores "adgangsbillet", alle mulige præmier lige fra kits til mini-totes, tasker og albums. jeg var så heldig at vinde et album, så har jeg jo også noget at bære min LO's hjem i. Dette album vandt jeg:

1 kommentar:

Linda sagde ...

Hej Gitte - det lyder da vildt hyggelgt der over på den anden side. Du får da oplevet noget scrap må man sige. Og tillykke med dit album. Dine ting du har lavet er bare rigtige flotte :0) Forsat god tur.