søndag den 8. juni 2008

Blog Candy

På min daglige surfertur rundt på scrap-nettet, faldt jeg over en rigtig fed blog candy konkurrence. Det er Tanja fra Tanjas Hule og Unik Hobby som har udlovet nogle rigtig fede præmier hvis man linker til deres hjemmeside.
Faktisk skal jeg en smut på udflugt derned til på Torsdag sammen med Karina og min anden veninde Gauri. Det er mit første besøg hjemme hos Unik Hobby, og jeg glæder mig vildt.... og frygter det på samme tid for jeg er bange for at det er et sted hvor jeg kan få brugt rigtig mange penge.

jeg tror helt klart det bliver til stempler, måske noget karton og så måske nogen twinkling H2O når jeg kommer derned :-)

Faktisk har jeg ikke lavet hverken kort eller scrapbooking i dag, jeg har nemlig været med en flok piger hos Marie Glas for at lave glasfusing. Lige nu kan jeg ikke vise hvad jeg har lavet, det skal jo lige først brændes men jeg har lavet en lysestage som er et hus! 25 cm højt hus i flammet hvid/klar glas med sort glastag. Samlet med kobbertråd så det kan åbnes når jeg skal have fyrfad ind. Det kommer til at stå på et spejlfad, så det bliver for sejt når det ellers en gang er færdigt.

4 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hej Gitte...

Tak fordi du vil være med i blog candy hos mig. Jeg har lagt dit navn i skålen klar til at blive trukket ud...
Det er en flot blog og nogle rigtig fede kort du laver.. :o)
Rigtig god tur til Unik Hobby - det er en MASSE total lækre ting hun har i butikken..
Scrapknuzz Tanja :o)

Linda sagde ...

Gitte for hulen da - ta nu rigeligt med penge med :0) for lige meget hvad så blive du fristet af alle de lækre ting som Benedikte har. Rigtig god tur. Glæder mig tilat se dit glad hus.

jane sagde ...

ja for hulen.. tag endeligt rigeligt at penge med.. fristelserne står i kø derude.. damn hun har bare mange lækre ting hende benedikte.. jeg håber næsten ikke at jeg vinder de der valgfri dies.. for så er jeg jo nødt til at invistere i tangen.. ss...

luksus problemer er der jo nok i..

Karina sagde ...

Jaaahhhhh vi skal til Unik Hobby. Jeg glæder mig helt vildt. Det skal blive en god lille belønning ovenpå et par hårde uger på arbejde med tåbelige arbejdstider. Nå ja men så hårdt er det jo heller ikke. Godt nok arbejder jeg midt om natten, meeeeen - jeg skal jo bare kigge lidt til en maskine som ellers opfører sig pænt. Så jeg scrapper og stempler til swap og den slags imens.