torsdag den 5. juni 2008

En Award til mig!

Frk.Scrap har givet mig denne flotte award, og jeg er rigtig rigtig glad og stolt over at få sådan en. Det er faktisk første gang jeg nogensinde får en award, så tusind tak for den :-)
Frk. Scrap skriver:
Du får denne Award af mig, da jeg synes du laver de sødeste kort jeg længe har set. Og fordi det var din eksploderende æske der inspirerede mig til at lave en selv, som blev modtaget med stor glæde!

Nu er det så min opgave at sende den videre til 5 andre bloggere der inspirerer mig, og det er faktisk en temmelig svær opgave for der er rigtig mange derude som gør det, men her er et forsøg:

Fordi du er den veninde du er, fordi jeg ikke havde været så glad for at lave kort og scrap i dag hvis ikke det var for dig. Fordi du tit springer dine egne grænser for hvad du kan finde på når du laver dine layouts, og fordi du tør bruge andet end "karina farver" :-)
Fordi man skal lede længe efter en scrapper der er sjovere og mere hjælpsom end dig. Du er lidt stille på bloggen og nettet lige nu, men jeg ved at du stadig er kreativ og altid kan inspirere mig med de ting du laver. Du laver de smukkeste stempelkort... men det burde du vist også med den stempelsamling du har :-) At have fundet en ny veninde gennem sin hobby er da noget af det bedste man kan.
Fordi du har udviklet dig som scrappre og kortmager i en hast jeg er dybt imponeret over. For din tålmodighed og din fokus på detaljen. Du kan inspirere mig til at tage den med ro og tage den tid det tager for at få den sidste detalje med. Og så er du jo heller ikke ligefrem kedelig at være sammen med :-)
Fordi du er utrolig kreativ på alle områder, om det er med kort, med scrap, enkaustic eller et kamera. Fordi du er gået fra at være en forretningsforbindelse og sparrinspartner i det kreative da jeg havde mit firma til at være en rigtig god veninde og lidelsefælle når det gælder det kreative....og endnu en sjov pige i kredsen.
Du var med til at sætte mig igang oprindeligt, først med blomsterkortene og siden med min allerførste scrapside. Og siden har du igen og igen inspireret mig med de ting du laver, og vi har haft mange hyggelige og kreative timer i sommerhuse og hos dig.
Det var mine fem pris-piger, og nu jeg sidder og kigger ned over listen så er det lige gået op for mig at det også er de 5 piger fra sommerhuset. Jeg tror vi den weekend fik fundamentet for et rigtig godt venskab på plads, og at vi på bedste vis blandende vores hobby med natur, god mad og skæg og ballade........og så kan man jo sagtens være kreativ sammen.

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ih tak søde Gitte :)

Karina sagde ...

Tusind tak for de søde ord. Hmmmm man kan vel ikke gi sådan en award tilbage ;-) Nå men tror du ved at du havde fået den fra mig hvis jeg havde fået den først. SMIL. Det bliver svært at vælge nogle at gi den videre til - PUHHH.

Fru N. sagde ...

Tusind tak Gitte - hvor er det sødt af dig. Og tak for de søde ord. Jeg bliver helt rørt.

Jeg har først set awarden nu da vi har været på ferie og jeg så lige havde en ordentlig omgang influenza med i kufferten hjem. Øv, øv. Men glæder mig til at få awarden lagt på bloggen og givet videre.

Knus
Anne