tirsdag den 3. juni 2008

Endelig kort igen

Da vi var i Odder i torsdags kom der endelig gang i min kortleg igen, det var så hyggeligt endelig at mødes med pigerne igen. Det første motiv er fra sidste stempel swap, og selvfølgelig i Gitte farver.............Lilla.


Næste motiv er selvfølgelig også fra swappen, her forsøgte jeg at bruge nogen af de blomster der sad på mønsterpapiret. Jeg er ikke helt tilfreds men det skulle jo prøves.

Dette stempel lånte jeg af Else mens vi var i Odder, men faktisk endte jeg med at forelske mig så meget i det at jeg fik Jane til at købe det til mig hos Unik Hobby i mandags :-) det sjove er så at det først var da Jane gjorde mig opmærksom på det at det gik op for mig at pletterne på koen faktisk staver "to you" :-) jeg forsøgte at lave noget der ligner hængsler i højre side, og de er så monteret med brads som ligner skruer.

Det sidste kort lavede jeg faktisk ikke i Odder, men inde på arbejde da vi havde hobby aften sidste gang. der skulle pigerne introduceres til det med blomsterne og så måtte jeg jo også lige prøve at lave et enkelt kort selv.

Jeg håber snart at jeg får mulighed for at lave kort igen, lige for øjeblikket går det lidt for stærkt så jeg får ikke lavet så meget. Men i mandags da Jane var på besøg fik jeg i det mindste malet lidt stempler, måtte klart udnytte at hun havde sine Twinkling H2O med så jeg kunne prøve dem. det var en rigtig hyggelig aften hvor vi dels pludrede totalt som vi plejer, dels lejede og sidst men ikke mindst kiggede på de nye ting som Jane havde købt... og som jeg havde haft med hjem fra USA.

3 kommentarer:

FrkScrap sagde ...

Hejsa Gitte.

Inde på min blog er der en ting til dig. :)

Hilsen Frk.Scrap

Heidi sagde ...

waw nogle flotte kort - er helt vild med det lilla :o) så flot farve

Charlotte Ravn sagde ...

Super fine kort! den er vildt sød den ko!