torsdag den 26. juni 2008

endelig Student

jeg har nok været lidt stille her på bloggen det sidste stykke tid, det er ikke blevet til megen hobby at fortælle om. Men til gengæld har jeg været travlt optaget på andre områder. I tirsdags blev Christian student, og det var en stolt mor der fik lov til at give ham huen på. I dag er han så på tur med klassen, og det er i ventetiden på at de når frem til mig at jeg når at blogge lidt. Guderne må viden hvilken tilstand de er i nu, jeg er sidste stop på ruten!
I sidste weekend var det hele to af mine andre interesser der vandt, nemlig mit spejderliv og min kajak roning. Vi var på ledertur i gruppen i kano, og da vi var en i overskud måtte en eller anden jo ofre sig og ro kajak.... det er godt nok hårdt :-) Turen gik fra Ry til Klostermølle og det var både festlige og hyggelige timer vi fik fra lørdag morgen til søndag eftermiddag.
Her er der frokostpause i græsset, jeg sidder og troner i midten af billedet :-)

Og her er vi på aftenvandring langs med Mossø, helt blikstille vand... det var mere end vi kunne sige om Gudensø da vi skulle over den... der var skum på bølgerne så det var vældig underholdende.


I den kommende weekend står den igen på studenter timmelim, for søndag kommer familie og venner og fejrer den unge herre. Så indtil videre bliver der ikke lavet meget hobby her på Stennehøj Alle.

1 kommentar:

Rikke Eskildsen sagde ...

Tilykke med Christian:0)
Det ser ud til at have været en rigitgt hyggelig tur, I var på. :0)