onsdag den 18. juni 2008

Jeg er blevet tagget!

Jeg er blevet tagget af Suzziq og skal svare på disse spørgsmål:
1. Hvad lavede du for 10 år siden
Hobbymæssigt lavede jeg vist ikke så meget, det var mest syning og strikning. Alt det sjove er kommet til senere.

2. 5 ting på din to-do liste i dag:
Spejderafslutning på stranden -styr på årsstjernerne. Ordne dyngerne af vasketøj, få hul på den kreative åre og lege med mine hobby dimser, høre min søn i hans præsentation til eksamen på fredag.

3. Snacks jeg kan lide:
Kims skruer, M&Ms med peanuts, tørrede jordbær

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliadær:
Holde to måneders ferie, købe et rigtigt lækkert hus i nærheden af kysten her ved Århus med det helt perfekte scrapværelse med udsigt over bugten. Tage alle Odderne med på scrap-a-ganza i Holland.

5. Steder jeg har boet:
Åbybro - Voerså - Skagen - Brøndby Strand - Skrydstrup - Karup - Kølvrå - Holme

Jeg sender fluks stafetten videre til KarinaHadsten og Lullemor

2 kommentarer:

Else Slipsager Petersen sagde ...

Ih hvor jeg håber du vinder i lotto. hihi

Karina sagde ...

Hov den her havde jeg slet ikke set. Puha. Jeg har vist været ude af scrap-world et par dage. Den må jeg se at få grebet og sendt videre inden jeg skal på sommerferie om 2 dage !!!