torsdag den 12. juni 2008

Mine indkøb

I dag har Karina og jeg været på udflugt til Unik Hobby, og det var en rigtig dejlig udflugt. Jeg fik købt ind til den næste hobbyaften inde på arbejdet, men fik da også handlet lidt selv. Sjovt nok var jeg helt lammet da jeg skulle handle, kunne slet ikke finde på hvad jeg skulle købe. Nok fordi jeg har handlet MEGET de sidste måneder og ikke fået brugt halvdelen :-) Men lidt blev det da til. Lidt papir:

Og så lidt stempler m.m En die med flourish swirls og en die med store græstotter, det sødeste stempel med tre pindsvin og to stempeler med "billetter". Egentlig ville jeg have købt nogen af de sjove stempler hun har hvor man kan lave både en forside og en bagside, men jeg fik alligevel kolde fødder til sidst fordi jeg er bange for at jeg ikke får dem brugt alligevel.


Men det største indkøb kom nok med posten, nemlig mit nye kamera. Jeg har købt et Canon EOS 400D i England, det sparede jeg godt nok mange penge på. Kamera med 4gb kort, taske og småting i tilbehør (kortlæser, tripod i miniudgave og rensesæt) til 3700 kr inklusiv fragt. Og da det ikke skal via onkel told så var det den endelige pris! kameraet alene koster 4595 kr herhjemme så det var okay :-) Nu glæder jeg mig til at komme igang med at lære at bruge det, skal dog lige have ladet batteriet op først :-)

8 kommentarer:

Stine sagde ...

tillykke med de nyindkøbte varer det ser lækkert ud.
tillykke med kameraret og det lyder godt nok som om der var virkeligt meget at sparer.
/Stine

randi sagde ...

hvor er det nogle dejlige ting du har fået købt. og rigtig fed kamar du har fået..

Linda sagde ...

Velkommen i klubben Gitte - du bliver glad for dit camera det er jeg sikker på. Og så til den pris der er da virkelig noget at hente.
Jeg kan godt følge dig i at blive lidt handlings lammet når man står hos Unik. Der er alt for mange lækre ting på en gang.

Elisabeth sagde ...

Uh, lækkert kamera.
Og mht. at blive handlingslammet i en scrapbutik?
Kender det!
Generelt lækre ting, du har fået og jeg elsker dine kort

jane sagde ...

uhh.. ´det kamera ser da bare for dejligt ud.. og hvor er det noget fint papir og nogle sødte stempler du har fået købt..
De pindsvin.. dem skal jeg da vist låne på et tidspunkt.. GG..

knus til dig gamle..

Else sagde ...

Tillykke med dine indkøb - specielt dit nye kamera.
Er selv på udkig lige pt, men har aldrig tænkt på at kunne købe det i udlandet. Vil strax gå på udkig.

Marie sagde ...

øjj det lyder bare rigtig godt med det kamera!! er SLET ikke misundelig ;)

Bitten sagde ...

Wow, et totalt lækkert kamera - tillykke med det :-)