onsdag den 2. juli 2008

Blomsterkort igen

I aften var jeg sammen med pigerne inde på arbejde (og faktisk også en enkelt modig fyr!) for at lave kort. For tiden er de ved at lære at lave blomsterkort, så jeg måtte også igang igen. Det blev til fire kort i aften, sjovt at prøve igen for det er godt nok længe siden jeg har været igang sidst.
Her skulle jeg lige prøve at lave en hel dekoration i stedet for "bare" en enkelt blomst. Det er sakura punch fra Carl's jeg har brugt, og marple blade i to størrelser. I midten af hver blomst er der en halvperle.


Her skulle jeg lige prøve kræfter med buketter, det har jeg altid har lidt svært ved at sætte op. Kan godt lide kombinationen af det her papir, det er dejlige farver. Stansejernet er evergreen til grenene og baby flower til blomsterne. Brads har jeg købt hos hobbyboden.

Så gik jeg helt pink amok, og pyntede bare med en enkelt stor blomst. grenene er rent faktisk træer i giant størrelsen, og teksten er skum bogstaver.

Sidste kort, syntes det blev lidt tomt så jeg må nok finde på lidt oppe i det øverste højre hjørne... måske tekst, hvad ved jeg.
Det var sjovt at se hvor meget vi fik lavet i dag, sidste gang lavede de måske et kort hver, men i dag blev der godt nok produceret igennem så alle kom hjem med flere kort. Næste klub møde er det en af de andre piger der står for det, der skal vi lære at lave æsker.... det bliver spændende at prøve, og cool at en af de andre piger også skal stå for instruktionen.

1 kommentar:

Susanne Meltesen sagde ...

SUPER søde kort, Gitte...
Og jeg synes bestemt ikke det sidste kort mangler noget. Det er vildt sødt, som det er... ;o)