mandag den 7. juli 2008

Et par nye stempler i brug

Nu er Christian taget på ferie i Holland med sin kæreste, og jeg udnytter roen til at få lavet et par kort. Men jeg kan jo faktisk også lige så godt vænne mig til tanken, for om under 2 uger skal jeg aflevere ham på Flyvestation Karup og så er han officielt flyttet hjemmefra!.

jeg har for et stykke tid siden fået foræret dette søde sommerfugle stempel af Lullemor, men først idag fik jeg mig endeligt taget sammen til at bruge det. Og det er jeg så vældig glad for at jeg gjorde, for det er da et helt forrygende stempel. Og sjovt at prøve at bruge et stempel uden at skulle farvelægge det :-)
Rammen i chipboard var i den æske jeg vandt hos Orion design på Ryslinge, duppet med ink i samme farve som stemplet.

Det næste er ikke så godt fotograferet, så det virker måske lige lovligt ensfarvet grønt :-) men reelt er der altså stemplet i en mørkere grøn med swirls på baggrunden det kan bare ikke ses. Cirkelerne er skåret med min nye shapecutter, jeg købte jo en brugt med en masse skabeloner til og det virker rigtig godt. Stemplet fik jeg af Suzziq for læææænge siden så det var høje tid at få det i brug.





Dette stempel købte jeg i USA i foråret men har slet ikke prøvet at farvelægge det før i aften. Det er noget rigtig nullerværk for striberne er meget smalle. Men det er nu rigtig fint når det er færdig. Jeg syntes det var sjovt med et lidt anderledes stempel, og god humor omkring alder. Blomsterne er chipboard igen fra gevinsten fra Ryslinge som jeg har stemplet på med et hjerte stempel. Bogstaverne er skumbogstaver som jeg har duppet med ink da jeg ikke kunne få fundet nogen i den rigtige farve.

3 kommentarer:

randi sagde ...

hvor er de bare gode. kan især godt lige det øverste:-)

Pia sagde ...

Flotte kort med mange fine detaljer, sommerfugle stemplet er rigtig sødt

Charlotte Ravn sagde ...

Flotte kort Gitte og bare rolig du skal nok vænne dig til at sønnike flytter....den første tid kommer du nok til at købe alt for meget mælk og sådan LOL