tirsdag den 22. juli 2008

Flere gamle mennesker :-)

Så er jeg kommet to kort videre med mit projekt "lav et kort med alle dine stempler", startende med golden oldies. Denne gang har jeg fået lavet kortet med Maude, er hun ikke charmerende :-) Der er lidt forskellig pynt på denne gang, blomsterne er fra Prima og er fæstnet med brads. metalhjørnerne købte jeg hos Hobbyboden på sidste Kreativ Fritid tror jeg nok, og teksten er skrevet ved at bruge Nellie Snellens punch sæt som består af to punches, en oval og en der laver hakkerne. teksten er ikke stemplet, den er duppet på gennem en skabelon og så er ovalerne trukket på et bånd... i dette tilfælde dog en strimmel papir der matchede da jeg ikke kunne finde noget bånd der gjorde.

Madge har jeg også fået lavet i dag, hun ser godt nok træt ud :-) papiret er fra en vandrepakke på Scrapcat, båndet købte jeg hos Joann da jeg var i Florida i maj. Blomsterne er prima, denne gang monteret med eyelets. Konvolutten er lavet med punch og så lige et stempel til sidst med en billet, de er altså ikke til at undvære de billetter.

Næste kort har ikke meget med Golden Oldies, det er nemlig Nellie Snellens stempler "Ukkies" fra Birthday sættet. Jeg skulle prøve at bruge noget papir jeg havde fået tilsendt sammen med stemplet og blomster der er udstansede... syntes ærligt talt ikke det er gået særligt godt men da jeg har lavet det skal det da også vises :-) Prøver igen på et senere tidspunkt idag hvor jeg bruger mit eget papir, det er jeg altså mere til.
Blomsterne er lavet med Carls Sakura punch i medium og small samt Leone Em's baby sun. Bladene er small og medium maple.

4 kommentarer:

rnielsen79 sagde ...

Hvor er de blevet flotte dine kort. Godt du kunne bruge min udfordring til noget. Det er jo altid rart at vide, at man ikke ér den eneste, der af og til shopper mere, end man scrapper :-)

Jette/Thanni sagde ...

De er så flotte dine kort med så mange detaljer - og igen er jeg altså HELT vild med de "gamlinge"..de er da for skønne .. :)...

FruMaansen sagde ...

Hihihi!

De er så skønne de to gamle qinder! De får altid i godt humør!

Frøen på det nederste er også super sød!

Karina sagde ...

Dejlige humoristiske kort.