fredag den 18. juli 2008

Kort med "Golden Oldies

Jeg læste forleden at Ragna have besluttet sig for at lave et kort med hver af alle sine stempler, det gav mig vældig dårlig samvittighed for jeg købte f.eks 7 Golden Oldies i Florida i maj og jeg havde faktisk ikke engang fået dem monteret med EZ mount. Så fluks satte jeg mig for at den udfordring ville jeg også stille mig selv.
Nu har jeg så fået monteret alle min gamle folk, og har stemplet med dem alle... og de er såmænd også farvelagt. Nu mangler der så bare at blive lavet kort med dem. De to første kommer her,

Det røde kort med Millie er jeg nok mest tilfreds med af de to. Jeg har distresset begge ark papir, det røde ekstra voldsomt så der er kommet en revne. den kunne så passende holdes på plads af en "screw brad" og en billet.

det brune med Cliff har jeg lige lavet til min far, han har fødelsdag i dag så det var lige til deadline at det blev klart. Jeg er helt vild med at bruge de små stemplede billetter, så de er kommet med på begge to, bare i forskellige udgaver. På det brune kort blev billetten placeret i en lille labelholder i messing, bare så den ikke hang og "fløj" midt i det hele.

Udover kortene har jeg fået lavet to layouts i går, jeg var nemlig nede ved Jane i Horsens og lege hele dagen. Jeg kan desværre ikke vise dem her da de begge er del af et par udfordringer jeg deltager i på nettet, men hvis du besøger www.scrapsisters.dk og www.unikhobby.blogspot.com så kan du finde begge delene der. Det var lidt sjovt at lave dem, jeg tror aldrig jeg har brugt så lang tid på layouts før, der er en del detaljer på syntes jeg da selv, og især det med at beklæde og slibe chipboard bogstaver tager altså en krig.

7 kommentarer:

Jette/Thanni sagde ...

Jeg er slet ikke så vild med stempler - men de der Oldies kan jeg altså SLET ikke stå for!! :D..det er nogen super kort du har lavet i nogen rigtig dejlige farver, og sødt med de billetter :)

Mutte sagde ...

Sikken nogle flotte kort. Jeg er til gengæld helt vild med de gamle mennesker, jeg må se at få anskaffet nogle af dem.

Pia sagde ...

søde kort og herlige stempler

Anne Bente sagde ...

super skønne kort du har lavet der :)

Linda sagde ...

De er så herlige alle de gamle - flotte kort du har lavet.

Jette / ma11edina sagde ...

Dejligt at se nogle kort med oldies-stemplerne. Dem er jeg helt vilde med :-). Dine kort er rigtig flotte, og som dig, synes jeg også at de små billetter er helt unikke til kort og LO´s.

tiina38 sagde ...

They are lovely card!

Tiina