mandag den 4. august 2008

Hjemme igen



Så er jeg hjemme igen efter en begivenhedsrig uge. I forrige weekend var jeg på besøg hos Gitte på Samsø (Gydda), og vi havde en rigtig hyggelig weekend. Der blev leget med lidt punch da vi skulle prøve at lave orkideen i Floral Punch Craft, og ikke mindst blev der leget med kamera da vi kørte øen tyndt efter gode motiver.


Samtidig fik jeg lejlighed til at se hvor butikken bliver når det hele er færdigt, og også hvad der er i butikken nu.... og det kostede naturligvis for der var jo flere ting jeg ikke kunne leve uden.


I hele sidste uge var jeg så afsted på højskole på Gerlev Idrætshøjskole...........for at danse mavedans! jeps du læste rigtigt jeg danser mavedans i min fritid, ikke særlig godt men det er rigtig sjovt. Jeg var afsted med min veninde Gauri, og vi boede på værelse sammen hele ugen... totalt hygge. Holdet bestod af 56 kvinder i alderen 20-72 år og i vægtklasse 50kg til 100+ det er fantastisk for vi kan alle danse mavedans!


Det var hårdt arbejde den uge, 6 timers træning om dagen og vi endte med at vise en række forskellige koreografier afhængig af erfaring, jeg var med i 3 forskellige og prøvede for første gang at danse med slør... altså ikke på, vi bruger det som rekvisit :-)



Her er Gauri og jeg sammen med vores fantastiske instruktør Ulla (se http://www.mavedansulla.dk/). Hende havde jeg til to forskellige workshops, dels slørdans og dels 1001 ryst (jeps det hed det :-) ). Hun er en forrygende instruktør og jeg skal love for at der var gang i den når vi dansede hos hende.

Lørdag morgen var jeg hjemme igen, men kun for igen at tage på udflugt. Der var jo en veninde og en Polterabend! KarinaHadsten skulle overraskes med en sjov, spændende og anderledes dag og det blev det. Faktisk var vi lige omkring en omgang mavedans igen, da det var sidste aktivitet inden middagen lørdag aften. Vi lærte en koreografi allesammen, Karina blev passende påklædt og endte naturligvis med at danse solo. Den opmærksomme læser vil kunne finde en Odder mere på billedet, nemlig Lullemor.
Det var en forrygende dag som sluttede kl 0130 for mit (og Lullemors) vedkommende, mens Karine og den hårde kerne fortsatte til 0330.
Håber at Karina havde det bare halvt så sjovt som os, for det var en uforglemmelig oplevelse der blev afsluttet med karaokee i en bar inde i byen.

2 kommentarer:

jane sagde ...

tak for en super dag.. og tusind tak fordi jeg måtte overnatte hos dig.. det var satme en sjov dag.
Sjældent har jeg grinet så meget..
I er sgu nogle sjove tøser..

jane sagde ...

forresten har jeg lagt en lille ting til dig på bloggen..