fredag den 8. august 2008

Kort amok!

Det er lige gået op for mig at jeg faktisk ikke har opdateret blog med kort et stykke tid, så jeg må nok hellere komme igang :-)
I går aftes var der scrap på Odder bibliotek, jeg endte dog med at lave kort i stedet for da jeg har lidt af en scrap blokade for øjeblikket.
Dette kort er lavet med papirsrester fra den vandrepakke jeg var med i, blomsterne har lige fået en midte af glitterlim og den søde sølv charm er en vindrue klase der gerne skulle passe til flasken som Tilde står med. Klasen fik jeg af Anne i Odder, og det medførte umiddelbart at jeg gik amok i at købe charms på Ebay... pyh.


Dette var det første kort jeg lavede i kælderen i går. Papiret købte jeg vist hos scrapshop da Suzziq og Lullemor og jeg var derovre i foråret. Spændet har jeg fået af Karina på et tidspunkt men har ikke fået dem brugt før. De er faktisk rigtig søde.

Dette kort blev lavet ude ved Else Slipsager i sommerferien. Her fik jeg brugt både brads, ink og syet lidt rodede sting rundt i kanten for at give det et lidt råt look. Syntes faktisk det er blevet ret godt hvis jeg selv skal sige det, et rigtig efterårskort blev det til.

Jeg måtte prøve at lave et kort hvor det ikke bare var en firkant mønsterpapir som baggrund som jeg nogen gange forfalder til, så denne gang lavede jeg bare to :-) samtidig fik jeg gang i den die jeg købte hos unik hobby for et stykke tid siden til lidt flourish swirls. Hænger fint sammen med de store blomster jeg har placeret i nederste højre hjørne.
Kanter er lavet rå og givet ink, og der er tegnet en "ramme" rundt i kanten.

Dette var et lille forsøg. jeg har to cirkel puncher men ingen scalloped. Så måtte jeg jo prøve om jeg kunne lave scalloped med en af mine mønstersakse rundt i den store cirkel og det er da blevet okay. Grene og fotohjørner er lavet med dies fra quickutz tangen ude ved Else.

Et forsøg på at lave tillykke teksten på en anderledes måde. Udstansede cirkler med et bogstav på hver efter at have stemplet bogstaverne først (lettest at få dem centreret på den måde). Stemplet farvelagde jeg helt tilbage i Ryslinge i marts, så det var vist høje tid at jeg fik det i brug. Blomsterne er fra Unik Hobby, også indkøbt på Ryslinge.

Du godeste august måned og årets første julekort! det skyldes at Fru N. (Anne) havde embossing skabeloner med til sin nye big shot i går aftes i Odder, og de der snefnug kunne jeg da slet ikke stå for. heldigvis havde jeg et par resterjulepapir så jeg kunne lave et kort færdigt. De stemplede motiver fik jeg fra Linda der heldigvis havde julestemplerne med, for jeg har kun et enkelte indtil videre og havde det ikke med i går aftes.

Så lidt gang i hobbyafdelingen er der da stadig, i denne weekend skal den dog stå på Floral Punch Craft idet jeg skal være klar til workshop i Herning i næste weekend. Så der skal laves inspiration i stor stil inden da :-)

6 kommentarer:

jane sagde ...

Du er altså super dygtig snuske...
jeg beundrer dig helt vildt..
kram og knus herfra..

abc sagde ...

Sikke flotte kort, og mange af dem...Du har godtnok været aktiv, bare det var mig.....

Scraphilsner Ann

Majer sagde ...

Hold da op... du har da haft gang i kortene. Der en en masse fine detaljer på dem alle :-)

Karina sagde ...

Søde kort du laver.

Pia sagde ...

søde kort du har lavet og det stempel med konen i stolen er bare så skønt

Susanne Meltesen sagde ...

Hold da op!!!
Sikken aktivitet - men ikke spildt. De er skide søde...