mandag den 15. september 2008

Bryllupskort og æsker

I weekenden var jeg jo til bryllup hos Karina og Flemming (KarinaHadsten) og i den forbindelse skulle jeg bruge to kort, et fra mig og min søn og et fra Odderne. Jeg valgte at lave to enkle kort og for en gangs skyld uden stempelmotiver.
Det første er holdt helt i hvid/grå/sølv og er lavet med papir fra HOTP og her har jeg også fået brugt mit store 12X12" stempel til at overlappe papir og karton. Lommen og tag'en er begge fra den HOTP papirbog hvor også mønsterpapiret er hentet.

Det næste kort er igen med papir fra HOTP, her har jeg pyntet med hæklede blonder, prima blomster og kraftigt hjerte i chipboard fra Orion desing. Hjertet har jeg farvelagt med brun stempel farvel, lagt på med et mønster stempel. Teksten er også stemplet på.

Sidste mandag var der igen hobby hygge inde på mit arbejde. Denne gang havde Camilla fået til opgave at lære os at lave æsker, lavet i kraftigt hvidt pap og efterfølgende beklædt med mønster papir. De ligner en million, og viste sig faktisk at være ret enkle at lave. Jeg startede med at lave den 6-kantede æske med solsikkerne, og herefter den firkantede æske med patchwork papiret på.



Sidste billede viser æsken indeni for at vise at de er hvide indeni og har pæne afslutninger med mønsterpapiret.


det er helt sikkert ikke sidste gang jeg prøver at lave æsker, det var rigtig hyggeligt og giver en anden type æsker end dem jeg tidligere har lavet..

7 kommentarer:

Jette/Thanni sagde ...

De er så smukke hver for sig dine bryllupskort!! :) - jeg kan rigtig godt li' lommen med taggen og stemplet på det øverste, men som sagt - smukke begge to :)

Pia sagde ...

Det er nogle rigtig flotte ,søde romantiske farver til bryllupskort. Ja man kan godt blive bidt af selv at lave æsker, har engang prøvet det på et kursus.

Dorthe sagde ...

Hvor er de bryllupskort blevet smukke og elegante.
Du er bare så kreativ og opfindsom.
Æskerne er også blevet meget flotte, det er milimeter arbejde at få det til at passe :-)

FruMaansen sagde ...

Flotte kort!

FrkScrap sagde ...

Er vild med de kort du har lavet, de er bare utrolig smukke. Og også flotte æsker. :)

Christina / LaChris sagde ...

Sikken da nogle utrolig smukke kort ! HOBBY HYGGE på JOBBET!!! Det lyder fantastisk. Har du en to-do på de æsker ?
Go weekend :O)

Linda sagde ...

Nogle rigtig fine kort du fik banket sammen til den unge dames bryllup. Og nogle flotte æsker.