tirsdag den 9. september 2008

Sensommer Crop Engesvang

Forrige weekend var jeg en tur til sensommer crop i Engesvang, arrangeret af scrapsisters.dk. Det var en rigtig hyggelig dag hvor i hvert fald dele af Odderne blev samlet igen. Jeg havde til gengæld en kommende odder med også, nemlig min veninde Gauri. det var hendes første crop, og det var en begejstret passager jeg havde med hjem.
Der var både en kort og en scrap udfordring der skulle laves, dem havde jeg dog lavet i forvejen.
Kortet blev til sæsonens første julekort med et Magnolia stempel som jeg lånte af Linda sidste gang Odderne var sammen.

Skitseopgaven blev en meget enkel løsning der fortæller om mit arbejde som medarbejdervalgt bestyrelesesmedlem på min arbejdsplads. Jeg fik taget min dymo i gang til journaling, og også mit fine stansejern med brackets. Jeg vandt ikke, men er nu meget glad for det jeg fik lavet.

Gaven til os var blandt andet karton og de søde sommerfugle herunder, så det måtte da fluks i brug. Billederne er fra Zion nationalparken i USA, og jeg har faktisk slæbt rundt med dem længe for at finde det rigtige papir. Knapperne havde jeg med til Engesvang, dem købte jeg nemlig i Florida i maj, men papiret var jeg lige oppe ved Unik Hobby og hente.

Disse billeder har også haft fast plads i scraptasken længe uden at blive brugt, men nu var det så tid. Kartonet havde jeg med men igen var jeg lige en smut forbi Unik hobby for at finde papiret. Jeg havde også mine rub-ons og thickers med, og der var lige de bogstaver tilbage jeg skulle bruge for at få lavet min overskrift. Journaling er lavet med clearstamp som jeg lånte af en odder ved bordet (kan ikke huske hvem :-) ) og efterfølegnde klippet ud og sat på med 3D puder.

Der er et LO mere under produktion, men her mangler jeg at lave titlen og lidt journaling inden det kommer herud og ligge.
I den netop overståede weekend har jeg så igen været afsted, denne gang til Kreativ Fritid for at hjælpe Gitte med at passe stand og demonstrere Floral Punch Craft. Her er der ikke meget at vise for jeg nåede aldrig at lave et helt kort, det gik jo primært ud på at få vist hvordan man laver blomster. Men jeg fik købt et par nye stempler, så i aften skal der igen laves kort :-)

8 kommentarer:

Else Slipsager Petersen sagde ...

og tak for sidst til dig. Super hyggelig crop og vi håber da at se Gauri i Odder engang.

Dit kort og dine LO er bare super flotte.

Charlotte sagde ...

Det er nogle rigtig flotte ting du har fået lavet. Jeg er hel vild med dit jule kort.. rigtig flot..

Raziel sagde ...

Super flotte ting. Er vild med LO'et fra nationalparken. Sikke nogle flotte fotos og flot opsætning.

Karina sagde ...

Super flotte LOer. Og sødt julekort.

Jette / ma11edina sagde ...

Ej, det julekort og Lo kan jeg sagtens huske! Kortet er så sødt, og rigtig julet. LO´et synes jeg er så sejt, en god ide, og dine farvevalg understreger ligesom det forretningsmæssige...kan jeg skrive det sådan..? :-D. Virkelig godt!

Charlotte Ravn sagde ...

Ja det var bare en super hyggelig dag, de havde arrangeret! Lækkert julekort og sikke mange flotte layouts du fik lavet! Vi kan altså konstatere, at du sagtens kan scrappe mens du snakker hihi

Linda sagde ...

Ha ha fin kommentar fra Charlotte
:0) Men tak for sidst herfra også det var super hyggeligt og vi glæder os til at se Gauri i Odder.
Hvor er det nogle flotte LO'er og en skønt julekort. Det minder mig om at jeg har jo ingen undskyldninger for ikke at komme i gang med julekort.

Anne Bente sagde ...

ejjj så meget lækkert du fik lavet, jeg fik ku lavet et eneste lo:)