onsdag den 15. oktober 2008

Endelig tid til kort

Her på det sidste er der ikke blevet lavet meget hobby, jeg er blevet forfremmet og det er jo fedt men også en tidsrøver. Jeg arbejder såmænd ikke så meget mere end jeg plejer men når jeg når hjem er der ikke meget krudt tilbage. Men lidt kort er det da blevet til... har bare helt glemt at få dem uploadet. De kommer her.
Første kort er et julekort, stemplet er fra Magnolia og et jeg lånte sidste gang jeg var i Odder. Baggrund og papir købte jeg hos scrap-is-fun i Viborg til kreativ fritid i starten af september. Blonden fandt jeg i den lokale symaskineforretning inde i byen, og den er så monteret med et par brads.

Næste julekort er med et rigtig sødt rensdyr fra Nellie Snellen. I hånden har han et lille snefnug, en af de embellishments jeg købte i Kina for nyligt. Igen papir fra scrap-is-fun, og båndet købte jeg for lææææææææææææææænge siden hos Peters resthal.

Næste kort er igen med et stempel jeg har lånt i Odder, tror det var fra Scrappemomsemor. Han er monteret med et par kryds og seleknap, dog har jeg erstattet knappen fra dien med en rigtig knap. Den ovale plade med tekste er en anden die jeg fik fra USA via Ebay.

Sidste kort på listen er fra i aften, ovalen er lavet med dies "Nestabilities" desværre kan jeg ikke få dem til at embosse lige nu da jeg har mistet min originale embossing pude til min Cuttlebug. Heldigvis er der en ny på vej. Blomsten er retro flower, men den er altså stemplet med et mønster det er bare ikke til at se på billedet :-) og knappen er selvfølgelig monteret med snor. kvistene fra blomsten er flourish dies fra Quickutz. Papiret fandt jeg inde i Panduro i sidste uge, netop hjemkommet fra USA. der var en hel serie i den stil, med blomster og sommerfugle. Sidst men ikke mindst et par andre punches, græs og dunhammere er fra Leone Em, mens sommerfuglen er fra Carls.

10 kommentarer:

Karina sagde ...

Rigtig flotte kort. Det ser sødt ud at bamsen holder et vedhæng.

wildau sagde ...

Det er rigtig fine kort du har fået lavet...rigtig lækre farver og dine stempler er super søde.

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen skønne kort i nogen fine farver - og det lille rensdyr er da alt for sødt ;)

sonja sagde ...

Hvor er de bare flotte.mange søde detaljer.

Raziel sagde ...

Virkelig flotte kort! Meget inspirerende. Tror jeg skal ha liftet et par stykker af dem snart :)

Anne Bente sagde ...

åh... hvor er de dog søde dine kort, det stempel med lægen og bamsen er jeg bare helt vild med.

Heidi sagde ...

Hvor er det nogle super skønne kort du laver ;o)

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det nogle lækre kort, er helt vild med det øverste julekort, og det nederste med det nye Panduro-papir! Super flot.

Bedste sagde ...

Ih nogle flotte kort du har lavet. Det var da godt at du igen har fået lidt overskud.

MH72 sagde ...

Tillykke med forfremmelsen - dejligt, selvom det er en tidsrøver (eller energi-røver)!!!

Flotte kort du har lavet, jeg er især vild med det nederste...