søndag den 19. oktober 2008

Layouts fra Odder

I dag har jeg været i Odder og hygge med tøserne i kælderen under biblioteket. Jeg tror aldrig vi har været så mange som vi var i dag, det var kanon. faktisk så nåede jeg hele to layouts i dag, fantastisk når jeg tænker på hvor meget jeg også nåede at snakke :-)
Første layout var mit gamle konfirmationsbillede der fik en omgang af scrapmedicinen. Papiret er fra den sending jeg købte hos Panduro i sidste uge, det er jeg altså helt vild med. Blomsterne er dahlia blomster fra Unik Hobby.

Næste layout var et eller andet sted lidt af en grænseoverskridende omgang. Jeg har ikke været sammen med Per i snart 8 år, men da jeg mener scrapbooking handler om at dokumentere sin historie så er de 7 år også en vigtig del af min tilværelse. Sammen med os er vores tre sammenbragte børn nemlig tvillingerne Pelle og Rune og min egen Christian. Faktisk var det nærmest trillinger der er kun 9 måneder i mellem dem.
Igen har jeg valgt at bruge papiret jeg købte i Panduro samt Basix karton i to farver. Der er brugt to slags dies, dels til pynt og dels alfabet... begge fra Cuttlebug.

Sidste layout lavede jeg forleden aften ude ved Karina i Hadsten. Det skulle bruges til efterårs udfordringen på scrapcat. Jeg har syet mønsterpapiret fast på kartonet, har brugt skabelon til at skabe mønsteret. Titlen er monteret på en filt strimmel lodret på layoutet.
På pilene er skrevet lidt tekst om billederne, og så har jeg faktisk for en gangs skyld håndskrevet journaling på layoutet.





4 kommentarer:

jane sagde ...

hvor er de altså bare flotte Gittepige.. og hvor er det da nogle yndige krøller du har.. GG..
Jeg syntes der er rigtig pænt med den håndskrevne journaling, specielt det med at du har tiltet den.. det ser fedt ud.. og jeg ved godt at det var grænseoverskridende for dig.. Det papir du har købt i panduro.. det er bare tæskelækkert.. og det passer så fint til billedet.
Det sidste LO med dig og Per er jeg bare helt vildt med. Det er så anderledes fra hvad du ellers laver, men stilfuldt og jeg kan godt lide at det er mere pyntet. God ide med at afslutte båndet med to knapper!
Tak for en god dag.. knus

Thanni sagde ...

Alle tre LO'er er superflotte hver for sig!! :)..papir, blomster osv. passer bare så fint sammen.
Og ja..det kan være meget grænseoverskridende at sidde med billeder fra tidligere faser i ens liv - men jeg har da i hvert fald oplevet, at det kan være med til at afslutte nogen ting, hvis man kan sige det sådan - så på den måde bliver scrapbooking jo en slags terapi - og det er jo heller ikke så tosset ;)

Charlotte Ravn sagde ...

Rigtig flotte layouts du fik lavet og som altid var det hyggeligt at se dig!

Pia sagde ...

Rigtig flotte loer i skønne farver og lækkert pynt du har brugt. God weekend.