torsdag den 9. oktober 2008

Mini-cybercrop

I aften har vi lige været samlet et par Oddere på nettet til mini-cybercrop. KarinaHadsten kom på ideen forleden dag fordi vi ikke skulle mødes i Odder i aften, og vi trængte til at blive sparket igang med scrap igen. Hun fandt tre udfordringer til os, og så var det om at komme igang med i hvert fald en enkelt af dem.
Det var et layout som tidligere er linket til fra scrapcat, et rigtig smukt bryllups layout som vi skulle lifte.
Jeg fandt et meget gammelt billede frem, den unge mand er jo altså min søn på nu 20 år, og jeg ser altså heller ikke helt sådan ud mere :-) Jeg har været lidt mere udenfor de vandte grænser på det her layout. Har flosset kanter vildt og voldsomt på det stribede papirer, farvet dem med æblegrønt. Det blomstrede er klippet med små scallops, og efterfølgende farvet. Matten bag ved billedet er æblegrøn, og er sværtet med ikke mindre end 3 forskellige nuancer grøn. Doodling er rub-ons jeg købte i USA, monteret på transparant der så igen er monteret med brads på det stribede papir.
Stingene er rub-ons jeg købte for længe siden i Panduro på udsalg.
titlen er jeg vild med, det er nemlig det alfabet jeg købte i USA til min quickutz squeeze. Bliver mere og mere glad for at jeg købte den squeeze.

Det næste layout startede jeg på i Engesvang, men fik ikke rigtig gjort det færdigt. Titlen er sjovt nok igen lavet med mit nye alfabet :-) og ellers er jeg gået amok med mine dies som jeg købte hos Gydda i Viborg, både krydserne og selestropperne med knapperne. Syntes egentlig det er blevet rimeligt godt, men godt nok vældig strengt symmetrisk. Baggrunden er der lige blevet stemplet på i de modsatte hjørner, doodling med de store 12X12" stempler.

7 kommentarer:

Else sagde ...

Hvor er det godt at se dig "tilbage" på scrapmarken. Godt du kan rystes lidt ud af job-zonen.
Det er nogle flotte LO du har fået lavet, og jeg tillader mig at lifte dem til mit ego projekt.

Cowgirl sagde ...

Hvor er de fine - især de flossede kanter - tænk at den bette mand nu er "fløjet" fra reden...tiden går...

Thanni sagde ...

Det er nogen rigtig dejlige LO'er begge to - og meget forskellige. Jeg kan godt li' detaljerne på det øverste med de revne kanter, syningen og så farverne og papirene passer så fint til billedet :)

Anne Bente sagde ...

hvor er det nogen lækre loer du deer har lavet,og såå forskellige stilarter, jeg er vild med det øverste,alt passer såå perfekt sammen.

FrkScrap sagde ...

Ai hvor er de super flotte. Rigtig dejlige farver, og som de andre, ka jeg også godt lide de revne kanter. God inspiration. :)

Pia sagde ...

flotte loer , loet mor og mig er super flot i farver og opsætning

jane sagde ...

Hvor er det bare blevet godt Gitte.. jeg synes det er et super fedt alfabet du har brugt.. og de dies.. de er da for fede!.. Jeg kan vildt godt lide det stribede papir på det nederste LO og den måde hvorpå du har sat det sammen med det petroleumsblå karton.