mandag den 1. december 2008

Endelig billeder fra Scrap-a-ganza



div>Så blev der endelig tid til at opdatere min blog igen, til gengæld kommer jeg lige til at tæppebombe den med et par indlæg på en gang :-)
Først billeder fra Scrap-a-ganza i Holland. Det er gået op for mig at jeg faktisk ikke har ret mange billeder derfra, er var andre ting der var mere spændende end at fotografere :-) Første billlede er fra workshoppen "oh tannenbaum" med Karin Burniston. Jeg er ikke færdig med at lave det endnu, så i stedet får du lige et link til hendes blog med billleder af det










Næste billede er fra Merry Merry Christmas build a book med Michelle Van Etten. Igen er jeg ikke helt færdig med at pynte den så du må ud og kigge på hendes blog her. Det er et helt fantastisk album med masser af akryl og masser af farver, og helt nyt for mig med det pinke til jul :-)















For første gang prøvede jeg at male med alcoholic ink ved en anden workshop med Michelle Van Etten. Der er malet på en clear paintable og efterfølgende pyntet med grungeboard, blomter og stickles.
Det spændende bliver når jeg skal have placeret billederne, det skal altså være temmelig præcist når det er en clear :-)











If friends were like flowers var også et rigtig godt kursus. og faktisk det kursus hvor jeg kom tættest på at have færdiggjort et projekt :-)
Blomsterne er lavet af papir cirkler der er gjort våde og krøllet sammen. De fik også lige en gang ink på kanten for ikke at være helt ensfarvede. Bladene er klippet i hånden og har efterfølgende fået samme behandling med vand. Jeg kan god tide opsætningen med mine 5 nærmeste veninder; Karina, Ingemarie, Gauri, Gitte og Jane. Venner jeg har fra helt forskellige verdener: hobby, spejder, arbejde og mavedans.

1 kommentar:

Anne Bente sagde ...

wawwww siger jeg bare, hvor er det flot, lyder som nogle gode kurser, det er i hvert fald flot det du har lavet.