mandag den 8. december 2008

Et par julekort mere

Jeg har faktisk fået lavet et par julekort mere, og har prøvet at tænke lidt ud af boksen... ikke være 100% symmetrisk og den slags. Derfor sidder cirklen i den ene side, og den giver så også plads til at man kan se de flotte stemplede billetter, et fedt stempel jeg købte i Holland. Blomsterne var oprindeligt hvide, men endnu engang gik jeg til angreb med glimmer mist.
Næste kort var for at prøve at få brugt nogle julerester jeg havde liggende, har ikke lige kunnet finde ud af hvad jeg skulle bruge det kalender papir til men det her er da blevet rimelig okay. Båndet går ind og ud gennem kalenderen, har skåret 4 riller som det er trukket igennem. Den lille sølvcharm er syet på med et par korssting, og så lige et par små rødbrune blomster til at slutte af med.


4 kommentarer:

Pia sagde ...

Super søde kort og et lækkert stempel du har købt i Holland

Mutte sagde ...

Hvor er det nogle flotte julekort.

FrkScrap sagde ...

Wauw, det er nogle super søde kort du har lavet, og nogle fede farver du har brugt. :)

Trine Emdal sagde ...

sikken nogle super skønne julekort du har lavet rigtig flot