mandag den 1. december 2008

Scrap i Odder + julekalender


Igår var der julescrap i Odder, og KarinaHadsten havde fundet en skitse til os til lejligheden. En lille udvidelse var at vi skulle bruge transparanter på den også.
Hvis jeg selv skal sige det, så syntes jeg faktisk det er temmelig godt. Dels har jeg for første gang brugt maske til at pynte karton og papir med - helt anderledes men fed effekt, og dels kan jeg lide måden farver og detaljer supplerer hinanden.
Blomsterne er de hvide fra Prima der har fået en omgang glimmer mist i henholdsvis brun og guld.



Næste billede er det enlige julekort jeg fik lavet i Odder. Første aftryk med mine julestempler fra Magnolia. Blomsterne er også de hvide fra prima, en denne gang fik den et skud rødt. De ligner vist okay julestjerner.




Vi er en flok piger der har lavet pakkekalender sammen i år, og jeg har samlet mine pakker i en lille kurv der står i min stue. Det skal blive hyggeligt at gå og pakke ud hele december :-)

I dag var det så tid til første pakke, og det var en serie rigtig søde embellishments, og gaven var fra Linda.



6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Ja I har sikkert råhygge i Odder, og sikke en god idé med pakkekalenderen, det bliver spændende hvad der ellers dukker op :-)
Du er simpelthen bare så dygtig til Scrap og Kort!

Pia sagde ...

Hvor er det et lækkert lo, skønne farver og fin opsætning.Super fine julekort

Vibeke sagde ...

Et lækkert LO - og flotte kort:)

plutoodie sagde ...

Herlig kalender pakke - misundelig ;-)

Mette Ellingsgaard sagde ...

Meget sødt julekort du har lavet

Linda sagde ...

Jeg er vild med dit LO med HTX student det er super flot Gitte. For ikke at tale om dit kort :0)
Jeg er glad for at du kunne lide gaven.