fredag den 23. januar 2009

Endeligt et par kort

Det er efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg har lavet kort, men i denne uge kom jeg endelig i gang igen. Jeg benyttede lejligheden til at få brugt lidt rester af papir og crystal swirls. For at lave lidt anderledes brug af mønsterpapiret så valgte jeg at stanse et ahorn blad i det brune mønster papir og placere udstansningen over den lille sommerfugl fra mønsterpapiret underneden. Motivet er mit allerførste Magnolia stempel. Blomsten er en anden rest jeg havde liggende og jeg klippede lige lidt i en crystal swirl for at få to små "grene" ud.
Næste kort er med et stempelmotiv fra et stempel swap, her har jeg mange lag papir og hvid karton. Papiret er fra mit besøg hos Unik Hobby for nyligt - My minds eye "29th street market". Blomsten er faktik en silkeblomst i mange lag som jeg købte på udsalg i Salling, skilte den af og samlede den med gluedots i stedet for så der ikke var den der tykke grønne plastic dims i midten. Igen brugte jeg lige et par rester crystal swirls.
Teksten er lavet med mit nye just-rite stempel - det skal jeg nok blive glad for :-)


3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nåååå, så søde kort du har lavet.

Pia sagde ...

Søde kort i dejlige farver og så flot pyntet

jane sagde ...

hvor er de fine Gitte.. jeg kan rigtig godt lide den måde hvorpå du har sat blonden på skrå på det øverste kort.. og det ser da smadder godt ud med crystalswirls på kort.. det skal da vist prøves.. Papiret fra unik er da vist også lige for lækkert!!!