søndag den 4. januar 2009

Januar udfordring

Vi er en lille gruppe der har besluttet os for at udfordre hinanden en gang om måneden, og første udfordring kom fra mig. Udfordringen var:

Lift følgende layout:
http://www.twopeasinabucket.com/pg.asp?cmd=display&layout_id=1425176


Følgende regler skal overholdes:

1. tema: jeres yndlings scrap ting
2. dokumenter i journaling stribes


Mit layout kommer her:


Jeg valgte kombinationen af de varme orange/brune og lilla da det er farver jeg elsker at bruge. Blomsterne har jeg lige købt hos Unik Hobby, lidt modige og sprælske i farverne i forhold til hvad jeg ellers laver.

Under blomsterne har jeg benyttet en maske fra Tim Holtz og paint dappers med glimmer/metalic. Men det blev jeg ikke helt tilfreds med for malingen "løb" for hurtigt ud så jeg kunne ikke duppe det på som jeg gerne ville, måtte smøre det lidt ud fordi der kom for meget på. så masken er næsten dækket :-) titter bare lige ud et par steder.

Samtidig har jeg brugt glimmer swirls, er lidt glad for at bruge dem må jeg indrømme :-).
Af de 8 punkter jeg har puttet på listen er nr 1 helt klart mine scrap veninder, denne hobby ville på ingen måde være den samme hvis jeg sad alene i stedet for at kunne dele den med en flok glade, positive og pjattede/skøre tøser. Det er ikke kun hobbyen der vinder, samværet med en flok der altid har den livsindstilling at glasset er halvt fyldt i stedet for halvt tomt det kan man kun trives med.

Så tak piger - i er mine favoritter. Og når jeg skriver piger så er det ikke kun flokken på billedet (det var bare det eneste jeg havde) det er hele den flok der mødes i kælderen under Odder bibliotek - fantastisk flok oddere der er samlet dernede.

4 kommentarer:

Mutte sagde ...

Sikken en pragtfuld ide med at udfordre hinanden og et skønt LO.

A.D. sagde ...

ih ja selvfølgelig..scrapveninder - hvad var scrap booking uden.
Og jeg synes altså de friske farver på blomsterne er flotte.

jane sagde ...

Hvor er det altså godt det LO! Men det er jo også et godt billede! ti hi.. det vækker minder.. hvor er det godt at sætte scrap-veninder på som favorit ting.. det havde jeg slet ikke tænkt på!
Og hvor er vi da enige med resten..

Linda sagde ...

Hej Gitte og tak for sidst. Jeg vil kigge på din udfordring i weekenden. Når det nok ikke før, det job tager en hulens masse god tid. Det er nogle flotte LO'er du har lavet.