søndag den 11. januar 2009

Scrap marathon på scrapcat

I dag har der været scrap marathon på scrapcat, desværre har jeg ikke kunnet være så aktiv som jeg gerne ville, men et par stykker har jeg da fået lavet. En skitse fra http://www.twopeasinabucket.com/pg.asp?cmd=display&layout_id=1423516 som jeg valgte at lave i klassiske "Gitte farver". Det er dog faktisk længe siden jeg har lavet noget i lilla :-) Brugte lidt ekstra tid på at lave cirklen i ene små rhinstene. Blomster og blade købte jeg i Holland til Scrap-a-ganza, er lidt vild med blomsterne men det er godt nok heller ikke mange der er i en kasse.

Dette layout er lavet efter skitsen her: http://gotsketch.blogspot.com/2008/09/sketch-68.html
jeg valgte, til forskel fra de sidste mange layouts jeg har lavet, at bruge karton som baggrund. En udfordring i sig selv når jeg skal lave whitespaces. jeg kan godt lide effekten med A'erne i overskriften - jeg ville lave den i mønster papir men det trådte ikke ordentlig frem så derfor valgte jeg at lave karton kvadrater og putte bagved. Journaling er lavet med gammeldags dymo maskine og så sandpapir bagefter.
de små journaling cirkler er stempler der er punchede ud med scalloped cirkel. Jeg valgte så at punche to ud med mønster fra mønsterpapiret i venstre side for at give lidt liv.


7 kommentarer:

Engel sagde ...

Sikke nogle skønne sider - kommer helt i sommerstemning af det øverste i lilla, og kan nærmest mærke solens varme på det nderste... Kan lide farvesammensætningen på dem begge - men favoritten er helt klart det lilla...Det er bare super skønt :o)

Anne Bente sagde ...

de er bare sååå flotte dine sider, især det lilla er jeg total vild med

jane sagde ...

neeeej hvor er det altså nogle skønne blomster som du har brugt på det øverste billede.. hvor faen var de henne i Holland.. dem må jeg da vist været gået forbi.. det ser også super godt ud med den cirkel af rhinsten i højre hjørne! Den giver lige det lidt ekstra bling og luksus. Det nederste er også skønt.. vidunderligt papir valg, det er da for lækkert.. og dejligt at se et Lo helt uden blomster der er SÅ vellykket som dette.. godt gået gamle.. ti hi..

Pia sagde ...

Super flotte loer, det lilla er så skønt i farver og opsætning

A.D. sagde ...

jeg synes du har en dejlig stil - dit fremad march lo var et af dem jeg bemærkede, uden at vide det var dit.
skønt

maria sagde ...

wow nogle skønne LO i dejlige farver pynt og alt

Cowgirl sagde ...

Det var dog et par flotte LO'er du har bidraget med - god Weekend