tirsdag den 6. januar 2009

Stamp Something Challenge

I dag deltog jeg i min første udfordringe på bloggen http://stampchallenges.blogspot.com/.%20TodayUdfordringen var at lave et kort med noget nyt; et nyt stempel, en ny teknik eller måske en ny begivenhed. Jeg valgte at lave kortet med mit nye Tilde stempel fra julepakken, og blomstrne er lavet med det blomster punch jeg købte i november i Holland og som jeg ikke har brugt endnu... så må det også være nyt.... :-)

Today I participated in my first challenge on the blog http://stampchallenges.blogspot.com/. The challenge was to make a card with something new, either a new stamp, a new technique or maybe a new occasion. I chose to make the card with my new Tilde stamp from the Christmas package and the flowers are punched with a punch I bought in Holland in November but hasn't used so far... so thats new too :-)

5 kommentarer:

jane sagde ...

hvor er det bare super fint.. kan helt vildt godt lide farverne .. og hvor er hun da sød hende Tilda som du har brugt.. det ser også godt ud at du har "monteret" indlægssedlen.. godt gået Fniseodder..

Erin... sagde ...

so cute! love the flowers and your coloring! thanks for playing along:)

Anne Bente sagde ...

åh.... hvor er det flot, og den punch ville jeg godt eje :), ha en god dag

Pia sagde ...

Super sødt kort og et skønt stempel

~Denise Lynn~ sagde ...

This is darling! Love the fold and the pretty papers. Thanks for playing. :)