lørdag den 10. januar 2009

Udstilling i stuen

I have often thought about the fact that we so quickly hides our new layouts in the albums. You have used hour after hour in making a beautiful layout and at once it is just hidden away.
I have talked about with my daughter in law, and mentioned that one should find af little easel they could be presented on. Yesterday she dame home to me with one she had found in "Søstrene Grene".
It is approx. 15 cm heigh and support just enough to let my layuts be presented nicely there. So from now on a new layout isn't hidden away in the album but is presented there for a while so that I can enjoy my work. Hopefully the exhibition will be updated at least once a week when I do the week challenge at Scrapcat.

Jeg har tit tænkt på at det var lidt synd at man så hurtigt satte sine layouts ind i en mappe. Her har man brugt timevis på at lave et smukt layouts og vupti så blev det bare gemt væk.
Det har jeg flere gange snakket med min svigerdatter om, og nævnt at man burde finde et lille staffeli de kunne stå på. I går kom hun så hjem sammen med min søn og havde fundet et til mig i Søstrene Grene.
Det er cirka 15 cm højt og støtter lige præcist nok til at mine layouts står pænt der. Så fra nu af ryger et nyt layout ikke i mappen, det skal først udstilles så jeg kan nå at nyde det inden det puttes væk. Og skift i udstilling bliver så en gang om ugen minimum, altså når jeg har lavet min ugeudfordring på scrapcat :-)

2 kommentarer:

Pia sagde ...

ja det er rigtig synd at de hurtigt bliver gemt væk, jeg har i mit scraprum en wire hvor jeg kan hænge dem på og så har jeg nogle specielle rammer med glas hvor jeg også har nogen hængende af mine skønne børnebørn. Du må have en god weekend

Majer sagde ...

Synes også at de er synd at gemme så flotte kreationer væk i et album. Har selv hele tiden 2 LO's hængende i mit scrapværelse. De bliver byttet ud, efterhånden som jeg laver nye LO's.