søndag den 22. februar 2009

Februars udfordring fra Fru N.


I denne måned skulle vi lave et dobbelt layout med mindst 8 billeder. Da jeg var i London i den forgangne uge blev jeg en smule fasineret at mangfoldigheden når det gjalt arkitektur. Jeg havde en enkelt eftermiddag hvor jeg fik tidligt nok fri til at der var dagslys til at fotografere i, så mit layout blev over temaet arkitektur. Jeg har forsøgt at bryde mine vaner med opsætning og tilskæring ved at dele to af de store billeder i tre lodrette paneler, og har også forskudt dem ved opsætningen. Som en del af baggrunden er der stemplet swirls, og for at fremhæve dem en smule har jeg valgt at sætte brads i to af dem.

2 kommentarer:

A.D. sagde ...

fedt Gitte. Det er noget lækkert papir du har valgt og farverne er jeg vild med

Pia sagde ...

jeg synes det er rigtig svært med mange billeder på et layout men det mestre du og hvor er det smart med at dele billederne og sætte dem forskudt