søndag den 1. marts 2009

Lørdagens produktion

Jeg fik endelig brugt mine nye faber-castell farveblyanter i denne weekend, og resultatet blev de følgende tre kort.
Jeg arbejder hårdt på at få brugt nogen af mine gamle rester af papir, og samtidig lykkedes det mig endelig at få brugt en af de små journaling pads. Dem købte jeg sidste år på Kreativ Fritid men har stort set ikke brugt nogen af dem. Knapperne blev "syet" på med scrappers floss.
Samtidig var det her så også første gang jeg fik brugt mit Magnolia stempel, jeg har altså ikke været for god til at få dem brugt.

Næste kort er med mønsterpapir i trekanter, først de to store trekanter til at danne mønsteret, og så to små trekanter i hjørnerne. tekststemplet er lavet så det er puttet ind under den ovale ramme, og ovalen er med en scalloped underdel i strib.

Sidste kort er med chipboard. Jeg har stemplet mønster med lilla og efterfølgende sprøjtet med shimmer mist i lilla. De hvide prikker er liquied pearls, og det er også det jeg har brugt som center i mine blomster.
De små foto dimser (jeg ved ikke hvad de hedder) holder fast i stempelmotivet. Den nederste ramme er lavet med lossede kanter som også er givet en portion ink.

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Dejligt at du har haft tid til, at lege lidt, travle quinde ;)
Super flotte kort du har lavet!

Gitte Grønfeldt sagde ...

Supersøde kort du har lavet - med rigtig mange fine detaljer !!
Og dejligt at se, at du både kan bruge dine sædvanlige farver OG kaste dig ud i nogle andre osse ;o)

Bitten sagde ...

Flotte, flotte kort. De der dimser de hedder phototurns ;-)
Det er også dejligt med kort i et nyt format