onsdag den 6. maj 2009

Mit nye scraprum - dag 1 og 2

Så er jeg gået igang med mit projekt scraprum. Jeg vil forsøge at tage en masse billeder hen ad vejen, måske er der noget du kan bruge til dit værelse.

Det første er nu ikke særligt spændende, jeg har fået malet værelset, det var ikke det store projekt det var hvidt i forvejen så det skulle bare lige friskes op med en ny omgang. Til gengæld tog jeg mig sammen og fik malet fodpaneler også.

Værelset er nemlig nordvendt så der kommer ikke den store mængde lys af naturlig vej, så må man jo hjælpe lidt til med farverne i rummet.

De sidste småting fra Christian står der stadig, dem skal Karina og jeg have med til København på lørdag.





Næste punkt på programmet er så at få nogle møbler på plads, i første omgang reoler. Jeg har to "tårne" i Magiker serien fra Ikea, dem regner jeg med at bruge i højden. Jeg har så også en stor reol fra Magiker, den fik jeg næsten samlet i aften... måtte skille den af for at få den slæbt op på første sal :-) jeg mangler kun at sætte bagpladen på, var så dum at jeg samlede den med forsiden opad men den vejer altså omkring 30 kilo så jeg kunne ikke lige vende den om ved egen kraft.

Men jeg fik da også handlet lidt ind i dag. Jeg har købt en metalstang til ophæng udover den jeg havde i forvejen, og så ellers dimser til at hænge på de to stænger. Jeg har købt 3 bøtter, en bred trådkurv, en flok s-ringe, gardin clips og en knaldrød skraldespand.
Desværre må jeg nu vente til fredag med at komme længere, i morgen er der arbejde og kajak instruktion for et nyt hold og så ellers tidlig i seng for fredag morgen skal jeg ud og gå 18 km sammen med et par venner. Først når jeg er færdig med det kan jeg lave lidt igen, og det kræver så at jeg finder et hold hænder mere for jeg kan ikke flytte møbler mellem rummene alene. Men mon ikke jeg finder en eller anden - om ikke andet så må jeg jo holde ud til Karina kommer fredag aften.

2 kommentarer:

Majer sagde ...

Tillykke med opstarten på dit nye scrapværelse!

Jeg glæder mig til at se fortsættelsen på dit projekt!

Engel sagde ...

Tillykke med det nye mekka... du med garanti får skabt deroppe. Glæder mig til at følge projektet!