fredag den 19. juni 2009

Endelig billeder fra sommerhusturen

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at tage billeder af produktionen fra sommerhuset.
De kommer lige i vilkårlig rækkefølge, kan ikke helt huske hvad der blev lavet hvornår.
Dette LO var en udfordring der fulgte med gaven jeg trak i vores pakkespil, her skulle farverne som du kan se i striberne bagved repræsenteres, og så skulle jeg naturligvis bruge de ting der var i gaven. Inspirationen var en etiket fra et par klip-klapper netop i de striber der. At det så passer perfekt til de noget farvestrålende kostumer vi har på er jo bare herligt.
Ringen er i chipboard og er stemplet med swirls.
Mønsteret på baggrunds kartonet er stemplet med klar embossing sværte, det giver en rigtig lækker effekt.

Dette er selvfølgelig også en udfordring, denne gang fra scrap katte spillet. her fik jeg gang i grunge stempler på kanterne igen embossed, jeg fik brugt sandpapir på kanten af billederne og der skulle være en cirkel som en del af baggrunden. Billederne er i øvrigt min søn, svigerdatter og undertegnede - vi var ved fotografen sammen, og det blev ikke kedeligt :-)
S
Næste projekt var et billede fra EUROSTAR konferencen sidste efterår, her var vi 4 kollegaer afsted. Da der er rigtig mange farver i billedet, primært fra den kæmpe sofa vi sad i, så syntes jeg det skulle være forholdsvis neutralt det jeg lavede ellers. Kan rigtig godt lide de mixede blomster.

Her fandt jeg en flok billeder fra vores påsketur til Brussels, igen kan man vist godt se at min svigerdatter har humor ikke :-) her forsøgte jeg at trække de swirls der var i papiret frem ved at supplere med den store i chipboard, den er naturligvis embossed :-) De tre billeder til venstre forsøgte jeg at få til at virke som en filmstrimmel, der er huller hele vejen ned af begge sider af kartonet, og så har jeg trukket bånd igennem hele vejen også.

Så skifter vi til kort. De følgende kort bærer alle præg af at vi havde været forbi kreative fornemmelser og købe stempler, og ikke mindst den fantastiske hvide embossing pulver MUMS!
Jeg har nok lidt fortrudt at jeg ikke fik købt det her stempel, jeg er helt vild med den fern... uha den er flot. Heldigvis har Else og vist også Linda den, så om ikke andet så kan jeg snige mig til at stemple lidt når vi er sammen.


Dette kort har jeg heldigvis købt stemplet til, denne gang embossed men hvis man stempler uden embossing vil knupperne på grenen have forskellige nuancer! lidt flot syntes jeg. Kanten på papiret nedenunder har fået en gang ujævn embossing sværte og så lidt guld pulver på, kan godt lide den lidt ustrukturerede kant.

Dette stempel købte jeg faktisk på Convention ved Multiscrap, men det her er så første gang jeg fik det brugt.

Det samme gælder de små embossede frimærker her. Faktisk så var det fire små embossing folders der fulgte med min cuttlebug i sin tid......pinligt at jeg ikke har fået dem brugt for de er faktisk ret søde. Der fulgte så også en lille die med der giver frimærke effekten.

Helt enkelt kort, her fik jeg brugt mit nye baggrunds stempel, det skal jeg nok blive glad for. Jeg er faktisk faldet lidt for den her helt enkle stil - der er en renhed i linierne, det tiltaler mig rigtig meget.
Tekst stemplet er fra orion design.

Kom til at købe journaling sider fra Prima da jeg var hos Multiscrap, så jeg tænkte at jeg måtte få taget mig sammen og brugt dem. Det kom der nedenstående kort ud af. Jeg er lidt vild med det bånd eller mesh som jeg har brugt på mange af kortene, faktisk købte vi det i Blokhus hos en lys forretning. desværre kan man ikke se teksten på tagget så godt men i virkeligheden er det heldigvis fuldt læsbart.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Sååå flotte kort og layout, især det med smil til fotografen er fantastisk smuk i farver, pynt og opsætning

Anne Bente sagde ...

super læklre og loer du der har lavet.