søndag den 21. juni 2009

Sommermødei Odder

I dag var der sommermøde i Odder, og vi havde en rigtig hyggelig dage. Jeg havde et klart mål, jeg skulle lære at maske stempler, og nedenstående er resultatet af dagens kamp. Da jeg havde fået en bestilling på et par studenter kort måtte mine Magnolia stempler i brug.
Dette er faktisk dagns sidste kort, og det lykkedes mig faktisk at få lavet et drengekort med blomster :-) de er da brune så er det næsten lovligt :-)
Baggrunden er et lækker Hero Arts tekst baggrunds stempel jeg har købt hos Kreative Fornemmelser. Det stribede papir er faktisk affalds papir fra sommerhus turen, Ann Dorith kasserede det men heldigvis fangede Karina det og så var jeg reddet for jeg manglede noget med blå :-)

Næste kort er så ikke masket, til gengæld er det sorte stempeltryk lavet med embossing, og det fremhæver virkelig pelsen på musene. Jeg har købt 3-4 forskellige motiver men har haft rigtig svært ved at få gang i dem - men mon ikke det her var en god start.

Dette stempel er direkte inspireret af det forrige nummer af Ett Trykk hvor man havde lavet maskingen med baby bamsen her. Det var faktisk dagens første forsøg med maskning.

Der var så også en bestilling på et pige studenter kort, og hun skulle jo naturligvis have samme behandling, altså maskning og tekst stempel baggrund. Under hende er sat en bort af blonder, der er monteret to små hortensiaer og selvfølgelig lige et par charms også.... det er så ikke særlig selvfølgeligt for dem har jeg godt nok haft svært ved at komme igang med at bruge.

2 kommentarer:

jane sagde ...

hvor er det altså bare nogle fede kort du der har fået lavet dig... Det er helt vildt..

GOdt gået gamle..

Pia sagde ...

wow sikke mange og rigtig lækre kort du har lavet