fredag den 7. august 2009

Kort fra weekendhygge

I sidste weekend hyggede vi os i Norsminde hos Linda, og mit hobbyhumør sagde klart at det var kortene jeg skulle fokusere på. Her er produktionen fra lørdagen.

Første kort er et mappekort med bånd af karton og bånd, pyntet med oval diecut (spellbinders), bånd, blomster, crystal swirls og stickles.

Næste kort er med et Sarah key stempel. Her fik jeg gang i mine twinkling H2O igen, og der blev syet og monteret små charms itl den store guldmedalje. Under blomsten ligger der punchet retroflower i punchinella.

Endnu et kort med Sarah Key, denne gang skar jeg rammen ud i stedet for en diecut, brugte bare dien som skabelon så hun kunne "Kigge ud over kanterne". Her er blevet syet lidt og jeg sneg mig til at stanse et par sommerfugle med Karinas fantastiske stansejern.

Og så over i den helt anden boldgade, her er det Elses Fern stempel fra Hero Arts der er blevet benyttet sammen med hvid embossing, der er kantet med hvid karton og pyntet med eyelets, bånd og brads.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

åh nogle super flotte kort og så forskellige stilarter

Engel sagde ...

sikke nogle skønne kort.. og så forskellige...! Det sidste skiller sig ud, ved at være så enkelt... men jeg kan nu rigtig godt lide det alligevel :o)