torsdag den 24. september 2009

Hyggelørdag hos Anne

I lørdags besøgte jeg Fru N. i Hørning og vi havde en rigtig hyggelig dag sammen med en flok glade oddere. Der blev produceret en del kort i løbet af dagen, et par af dem kan jeg ikke vise da de skal ind til scrapsisters, men her er da lidt af produktionen.
Lullemor havde købt dette fantastiske stempel hos Multiscrap, så det måtte jeg da fluks prøve at stemple og embosse med hvidt.

Næste kort er med papir fra Prima. Her er sværtet kanter og pyntet med organza bånd, der er monteret blomster og pyntet med små halvperler. Jeg er helt vild med pine stansejernet fra McGill, det kommer godt nok tit i brug :-) under blomsten er der punchinella udsstanset med retro flower.

Denne er faktisk ikke helt ny, den lavede jeg til messen i Viborg. Sommerfuglen er et clearstamp fra Martha Steward embossed og klippet ud. Blomsten er udstanset af håndlavet indisk papir med daisy i str xl.

Her har jeg haft gang i flowersoft. Cyklen er stemplet og farvelagt, og cykelkurv for og bag er fyldt med forårsblomster.... det er flowersoft.

Næste kort er også farvelagt stempel, her har jeg brugt flowersoft til at fremhæve støvdrageren. græsset er også flowersoft.

Sidste kort er lavet med Fru N.s baggrundsstempel, igen embossed med hvid... det giver en dejlig effekt og et smukt og enkelt kort.

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold da op så produktiv du er, og hvor er de bare smukke, og vidt forskellige,flot.

Pia sagde ...

wooow så super lækre kort du har lavet og så forskellige, skønne farver og motiver du har brugt

Linda sagde ...

Hvor er de blevet fine alle sammen. Utrolig forskellig, det du har lavet med lilje er rigtig flot med de støvdrager. Det var en rigtig hyggelig dag vi havde.

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen smukke kort - og meget forskellige! :)