søndag den 8. november 2009

Et enkelt nyt kort

Jeg har lavet et enkelt nyt kort som jeg gerne vil vise. Ideen fik jeg fra http://www.dawnsstampingthoughts.net/2009/09/pocket-card-video-.html
Det var samtidig en test af mine just-rite stempler som jeg ikke har været for heldig med at bruge. Heldigvis fik jeg et tip på scrapsisters med at ligge det på en telefonbog så underlaget ikke var helt hårdt, og det virkede.
Det er et lommekort hvor ovalen faktisk er monteret på det kort der er inde i lommen. Så man trækker bare kortet op ved at tage fat i den. Pyntet med prima blomster og pins.


Der er mere på vej senere i dag, jeg er i fuld gang med Scrapsisters scrapfestival så jeg har indtil videre tre layouts jeg skal have fotograferet :-)

3 kommentarer:

Pia sagde ...

wow hvor er det et smukt kort, flot design

Marianne sagde ...

Det er virkelig et smukt kort....

Sofie sagde ...

Sikke mange flotte ting du har lavet siden jeg var forbi her sidst:0)
Lækkert...