lørdag den 26. december 2009

De fineste gaver i pakkekalenderen

Se lige de helt fantastiske pakkekalender gaver jeg har fået, der er godt nok meget at tage fat på:
maling, brads, STORE brads, rubons, blomster, stickers, knappåer, album, scrap papir, roser, målebånd, kageforme, clear stamps, glansbilleder, nodepapir, bling, blonder, bånd..... you name it :-)

Det her helt sikkert den bedste pakkekalender jeg har været med til nogen sinde, og det kan kun gå for langsomt med at komme igang med at lege med det. Senere i dag tager jeg lige billeder af mine fantasiske julegaver fra Heidi og Christian - de havde nemlig været på ophørsudsalg hos Dreampapers og købt julegaver, så for første gang nogen sinde fik jeg faktisk scrap sager i julegave!.

Tak til Ann-Dorith, Karina, Else, Linda, Anne, Gitte og Jane for alle disse dejlige gaver.



1 kommentar:

Mutte sagde ...

Sikken nogle skønne gaver.